Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
https://sverigesradio.se/poddradio
Många sossar är uppenbarligen kommunister, eller stödjer kommunistiska ideer och ideologier.
Det finns flera exempel på framstående och högljudda sossar som har varit kommunister i ungdomen och flera av dem har helt och hållet avstått från att göra någon som helst avbön.
Sannolikt är de fortfarande kommunister, eller stödjer kommunistiska ideer och ideologier, men de väljer att öppet kalla sig Socialdemokrater bara för att vara mera pk och för att på så sätt få vara med i maktens korridorer, få chansen göra sin röst hörd och få chansen att i det dolda och i lönndom arbeta för sina kommunistiska ideer och ideologier.
Det är mycket vanligt bland sossar att fördöma och kritisera nazismen (självfallet med rätta).
Men det är mycket ovanligt och förekommer inte alls i samma omfattning att sossar fördömer kommunismen trots att kommunismen är och har varit mycket värre, har förföljt och mördat många miljoner fler människor än vad nazismen någonsin har gjort.
De sossar som fördömer nazismen men i samma andetag medvetet avstår från att fördöma kommunismen, medvetet väljer att dölja och förneka att kommunismen både är och har varit ännu värre, de stödjer uppenbarligen kommunistiska ideer och ideologier och bör väl därför rent allmänt benämnas som kommunister?
Därför måste väl många sossar vara att betrakta som kommunister?
Varför citerar du mig och skriver ihop den där historian? Det där har ju inget med mig att göra.
Inbillar du dig att jag skulle vara SD:are?
Eller försöker du tysta mig genom att dra rasistkortet och genom att försöka brunsmeta mig? Har du inga vettiga svar och du saknar vettiga argument?
Extremt tarvliga och billiga försök från dig!
Jag har fel åsikt enligt dig och då ska jag tystas?
Jag delar inte dina åsikter.
Men jag tycker det är bra att vi har åsiktsfrihet och det är bra att även du har rätt att uttrycka dina åsikter.
Även om jag anser att du inte talar sanning, du klarar inte att hantera sanningen, jag gillar inte dig och dina åsikter, men jag tycker du har rätt att uttrycka dina åsikter.
Till skillnad från dig tycker jag inte att du eller någon ska tystas utan jag anser att alla har rätt att ha sin egen åsikt och att uttrycka den.