Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Annars är det ju så supernoga med att inga symboler och ingen reklam får förekomma i bild, men när det var just DEN symbolen/reklamen - så gick det bra. De hade kanske till och med uppmanat honom att ha den markeringen? Valt honom som artist FÖR ATT han är öppet homosexuell? D.v.s. - den vanliga agendadrivningen, inte opartiskt alls.
Att stå upp för sina egna rättigheter som människa och homosexuell, det gör itne dom till en politisk organisation.
Om man nu inte anser att homosexuella ska behandlas annorlunda än andra människor, kan det vara så enkelt?
Och varför ifrågasatte du att Rickard Söderberg bar pridflaggan för, låter som en fascistisk tanke att styra över något du inte ens har med att göra från början.
Jag krasst konstaterar du gjorde en argumentation om nått som du inte har med att göra.
Vi ser symboler i många inslag och speciellt vid demonstrationer eller som detta fallet en kortege antar jag.
Du pratar om något helt annat.
Dock inser vi att även efter detta inlägget så är SVT/SR opartiska, och varför vill man ta bort det överdrivet mest opartiska mediet i Sverige och för den gala att de inte är opartiska nog?
Där förstår man något har missats rejält i sin agenda.
Jag lever själv med en kvinna men tar helt avstånd från vad Pride har blivit i Sverige. Helt övertaget av vänsterideer. Det är helt otänkbart för dem att en lesbisk/bi kvinn kan vara höger. Det blir kortslutning i skallen på dem.
Droppen var när portade Ilan Sade och MED fån att delta i Pride.
Däremot är vi engagerade i vårt eget Tel Aviv Pride.
Att du anser det är vänstervridet, det är för många där ute långt till höger, de har ett stort förakt mot homosexuella, och vad finns då var?
Och varför denna besatthet över andra människors sexuallitet och PRIDE?
Jag har aldrig brytt mig om PRIDE någonsin, och jag störs inte heller av dom, så vad är det som triggar dig att göra dessa utfall?
Även här tar vi med oss att opartiskt är fortfarande en sak för SVT/SR och även efter detta inlägg.
Vi får verkligen hoppas att SVT/SR lyckades att inte var opartiska en gång, för detta börjar bli parodi faktiskt och aldrig påvisa detta.
Och kanske därför man väljer whataboutsim i ett hopp ingen skulle märka.