Digestive skrev 2023-09-11 14:52:51 följande:
Samma här, helt klart. Hade inte ens velat träffa någon av dem men av väldigt olika anledningar:
* Christan Peterson har inte gjort någonting intressant nog för att jag ska bli tillräckligt nyfiken och vill jag ha utbyte med 21-åringar så är min son och hans vänner i samma ålder. Det duger gott och väl att bara följa det hela med en eters avstånd så länge lusten finns där.
* Med tanke på hur blott liberala och/eller vänsterlutande skribenter uppfattar min aktivitet här så ställer man sig inte nära Tobias Hübinette och diskuterar (för vederbörande) känsliga ämnen och under förutsättningar som att man kan få en skruvmejsel genom ögat om någonting triggar honom, eller dylikt.
Skulle jag ha ett sådan träff med Tobias Hübinette så skulle han få sitta fastbojad i ett bord som är ordentligt fastskruvat i golvet. Hade inte varit avslappnad för en sekund annars. Våldskapital bör man alltid ha förnuftig respekt för. När det dock handlar om ett sjukligt våldskapital, då gör man bäst i att låta samma förnuft men istället rädsla guida i situationen.
Själv ser jag AFS som kort och gott främlingsfientliga. Mer än så har jag inte funderat över partiet i fråga. Gustav Kasselstrand har dock sett lite mer av och även om åsikterna sällan faller mig i smaken så kan han ändå få en based-eloge på kragen av mig.
Tar man del av AfS husorgan "Fria Fantasier " hittar man många konspirationsteorier om judiska maktstrukturer och annat nonsens. Att de dessutom är Putainkramare är sista spiken i kistan.