första försöket RMC
Tog ett test nu på morgonen och fick mig en riktig chock. GRAVID 1-2 kom upp..
Tog ett test nu på morgonen och fick mig en riktig chock. GRAVID 1-2 kom upp..
Hallå tjejer..
Hur får det för er?
Tyvärr tog min resa slut för någon vecka sen... blir att få göra nytt försök. Men nu vet vi ju att det funkar. Jag blev ju gravid men fick tidigt missfall. ..
Believe88 hur har det gått för er? Har tänkt på dig!
Believe88 hur har det gått för er? Har tänkt på dig!
Blir nytt för oss i januari med. Tredje gången gillt får vi verkligen hoppas...
Hur går det för er?? Är någon igång med nytt försök? Håller så tummarna och tänker på er!!!
Hur går det för er?? Är någon igång med nytt försök? Håller så tummarna och tänker på er!!!
Tyvärr så fick vi inte ännu komma till ETT alla som blev befruktade stannade av i utvecklingen.. Så nu får vi söka privat istället..
Hej alla,
Blev inget för oss heller.. hade bara tre äggblåsor och fick ut två ägg.
En blev befruktad men delade sig fel dagen för återföring..
nu är det dax att söka privat.
Är det någon av er som kan rekommendera privat klinik i Malmö?!
Niaa..
hur gick det på nordic?
Niaa..
hur gick det på nordic?
Det gick bra! Bestämt oss för ett trepack och får köra korta protokollet för första gången vilket känns helt underbart! Kommer även få prova nytt preparat som heter bemfola, har inte läst någonting om det någonstans? Mensen beräknas om två veckor så då kör vi :) känner mig supertaggad :) känns sååå mycket lugnare och behagligt på Nordic om man jämför med rmc tycker jag.
När kör ni igång belive88? Och hur gick det för er Kristinag?
Så skönt med semester:) ladda batterierna och skäm bort varandra ordentligt.
Jag har bra äggreserv och hon tyckte att i och med att det ändå inte funkat med långa så kunde vi lika gärna testa korta istället. Hon tyckte också att rmc varit överdrivet restriktiva med min medicinering, har bara sprutat 100 eller max 112 enheter innan men kommer nu att spruta 150 istället. Så ja... Vi får hoppas på fjärde gången gillt för flera av oss nu.
Ja, lite konstigt verkar det vara.. dom flesta härinne verkar få väldigt höga doser om man jämför.
Jag tror hon hette Carina. Hon verkade bra :) vem fick ni?
Gick in i vecka 26 idag..
Hur går det gått för dig?
Hej! Vad glad jag blir att det har hänt grejer här i tråden!!! Niaa antar att guldklimpen har anlänt? Grattis!! Och belive! Stort grattis till dig med!! Hur långt har du kommit? Min lille kille är nu drygt 7 månader och är världens gladaste kille men som precis har fått feber för första gången! Tufft men man är ju så otroligt tacksam för att man får ha honom i sitt liv! Önskar er alla stort lycka till med allt!!
Allt såg jätte bra ut på tillväxtultraljudet. Han följer sin kurva jätte bra. Nu låg han bara 16% över istället för 28%. Så det var ju inget att oroa sig över..
Den 14/ 2 bestämde sig lilla killen för att komma ut. ;)
Åhh grattis!!! Har förlossningarna gått bra?!!