Niaa skrev 2016-07-31 23:59:15 följande:
Hej tjejer! Härligt att läsa att ni håller hoppet uppe!
Jag ringde och anmälde första blödningsdag i förra veckan. Loggade in på mina vårdkontakter igår och såg att det låg en anteckning där det stod "nekad behandling" - inget mer.. Vet ni om dom meddelar varför vi har blivit nekade denna gången? Efter den första ivf:en i juni som inte tog sig fick vi beskedet att ringa vid nästa mens så startade vi ett nytt långt protokoll igen. Är jättekonfunderad och känner mig så himla ledsen. Har en handfull vänner som berättat att dom väntar en liten en de senaste två månaderna.. Känns så himla tungt just nu..
Åh nämen har du inte fått någon förklaring? /: ibland kan rmc va så nonchalanta..De ber en och ringa osv men man får ändå igen info. Hmm Usher va jobbigt med dessa besked. Kramar till dig! Jag firade födelsedag med höggravid svägerska och kusin häromdagen. De pratade bara om förlossning och barnnamn och hur mycket de längtade. Man känner sig lagom dålig. En nära vän till mig ringde också i panik förra veckan då hon upptäckt att hon va gravid fast de bara råkat träffa ägglossningen fast de va många dagar kvar. Hon kommer göra abort för de vill vänta några år. Känns så absurt i situationen...