• jooo

första försöket RMC

Cia33 skrev 2016-04-27 17:16:53 följande:

Orkade inte vänta till fredag så jag testade i morse. Det var positivt! Har haft lite ömmande bröst och metallsmak i munnen bitvis sista dagarna men vågade inte riktigt lita på det. Chockerade min stackars man när han klev upp. Han visste inte att jag bestämt mig för att testa idag.

Åh grattis!!!!! Va roligt o höra!!
  • jooo

Hej tjejer!va tråkigt ci!!33 :( <3 kul att det händer grejer för er andra nu iallafall!!! Lycka till allihopa!!följer lite på distans. Jag måste gå ner mer i vikt så får tidigast börja v 29:P vet inte om ja vill börja mitt i sommaren..kanske augusti :)

• jooo

Hoppas det går bra för er tjejer :) jag kämpar vidare med viktresan. Har kommit ner under mbi gränsen igen och får starta 3 veckan i juli om jag vill. Dock åker vi på semester veckan efter /: får nog vänta till augusti.

• jooo
    180611 skrev 2016-05-29 11:06:38 följande:

Bra jobbat! Imponerande! Skönt att veta att ni kan starta när ni vill sen! Jag har fått min mens i helgen så första FET misslyckades tyvärr. Tänkte ringa imorgon för att lägga upp en ny plan...

Tack! Jag hoppas jag kan hålla vikten nu!!
  • jooo
    180611 skrev 2016-05-30 08:09:44 följande:

Ringde RMC idag för att planera nästa försök. Jag hade fått för mig att man när man gör ostimulerat FET kunde göra försök varje månad. Men tydligen måste man vänta en månad emellan. Känner ni igen detta? O nu blir ju problemet att månaden efter blir mitt i sommaruppehållet. Så då blir det ännu en månad som inget händer på! Frustration!

Va! De trodde jag också fy va tråkigt /: du kommer kanske ha samma som mig i augusti då. Denna eviga väntan!!!
  • jooo
    Niaa skrev 2016-06-03 10:07:23 följande:

Så härligt att höra! Väntan är värst tycker jag... Ibland känns det som man inte gör annat..

Imorgon ska jag på VUL nr 2. Var på ett i onsdags och det såg fint ut med många äggblåsor. Vi får se hur det utvecklat sig imorgon men om inget drastiskt hänt blir det äp på tisdag morgon.

Åh lycka till <3 så spännande och följa er andra i väntans tider :)
  • jooo
    180611 skrev 2016-06-10 20:39:10 följande:

Åh hur har det gått för dig? Återföring idag tro? Lycka till! Själv ska till RMC på torsdag för mitt andra fet. Hoppas!

Lycka till båda!!!jag håller både tummar och tår!
  • jooo

Tänker på er! <3 läser och finna här om än lite frånvarande.

• jooo
    180611 skrev 2016-06-26 23:26:06 följande:

Tack! ? betyder mkt! Hur går det själv?

Jag väntar på att få komma igång i mitten av augusti..så bara väntans tider här..försöker hålla vikten nere :)
  • jooo

Hej, hur går det för er tjejer? :) jag väntar på försök nr 2 så fort mensen kickat igång. Tror de blir runt 10 augusti :) känner mig alldeles nervös...Länge sen vi gjorde första nu:P

Svar på tråden första försöket RMC