180611 skrev 2016-03-03 19:55:23 följande:
Ja det lät ganska mycket och det konstiga är att ingen har sagt nåt om detta innan. Utan jag har tom för mig att min förra gyn sa att jag hade ett normalt antal äggblåsor inte för få eller för många. Så vad jag vet har jag inte PCO men visst börjar man fundera. När fick du din diagnos? O vad har du för symtom på det? Ja jag börjar bli lite smånervös faktiskt. Hur känner du? Ja jag passade på att köpa på sjukhuset så har allt hemma. Du då? Oo vad spännande för dig! Ja det blir ju perfekt då kan vi ju jämföra symtom och äggblåsor o så;)
O karin sa inte heller nått speciellt? Nemen om förra sa att de inte va nått annorlunda ät de säkert inte de:). Men såg du själv att de va så många? Ja tycker 20 brukar va mycket massa svarta små äggblåsor som ligger runt ^^ men borde ju va mycket bra inför ivf!! Pco människor om du nu skulle ha de har mycket goda prognoser på ivf. Jag fick diagnosen när vi började utredningen fär ca 2 år sen. Märkte de för att ja dels har väldigt sparsam och ibland oregelbunden mens. Försökte hitta ägglossning en men lyckas inte utan pergotime. Har massa små äggblåsor som inte lossar utan extra hormoner. Ja jag börjar också bli nervös!! Känns konstigt att man är där äntligen! Men äe jätteglad för mitt tsh värde är äntligen nere på 1,2 från 6,4. Så nu ska inte de ställa till de iaf ^^ skriv när du börjar :D o hur de känns o allt!!