första försöket RMC
Oj två veckor känns som en lång väntan...
Bara så nervös. Men samtidigt väldig glad att äntligen vara på g igen... vill bara att det ska bli måndag.
Hur kändes det? Gjorde de ont? Hur gick det till?
Oj två veckor känns som en lång väntan...
Bara så nervös. Men samtidigt väldig glad att äntligen vara på g igen... vill bara att det ska bli måndag.
Hur kändes det? Gjorde de ont? Hur gick det till?
Oj det lät ju inte så farligt..
Nä jag går nere i Malmö.
Jag hade som en lätt mensvärk till och från under min ruvningsperiod och det blev ett plus, så det behöver inte vara dåligt. Men håller med om att det kändes konstigt.
Hoppas det går bra för er tjejer :) jag kämpar vidare med viktresan. Har kommit ner under mbi gränsen igen och får starta 3 veckan i juli om jag vill. Dock åker vi på semester veckan efter /: får nog vänta till augusti.
Ringde RMC idag för att planera nästa försök. Jag hade fått för mig att man när man gör ostimulerat FET kunde göra försök varje månad. Men tydligen måste man vänta en månad emellan. Känner ni igen detta? O nu blir ju problemet att månaden efter blir mitt i sommaruppehållet. Så då blir det ännu en månad som inget händer på! Frustration!
Va?? Fy va dumt.
Så dom menar alltså att du kan göra ett nytt försök i juli?? Det är ju hur konstigt som hest. Du har ju inte tagit några mediciner Ju..
Mitt första fet gick nog inte häller hela vägen. Började blod i går..
Va! De trodde jag också fy va tråkigt /: du kommer kanske ha samma som mig i augusti då. Denna eviga väntan!!!
Ojoj så underbart att höra att dom hade gett dig fel information. . När äblir nästa insättning? ?
Jo jag vågade testa nu på morgonen för att vara på den säkra sidan och det var negativt. Så jag ska försöka ringa till rmc idag och se vad dom säger
Så härligt att höra! Väntan är värst tycker jag... Ibland känns det som man inte gör annat..
Imorgon ska jag på VUL nr 2. Var på ett i onsdags och det såg fint ut med många äggblåsor. Vi får se hur det utvecklat sig imorgon men om inget drastiskt hänt blir det äp på tisdag morgon.
Nä det blir ett nytt försök. Hade inga mer i frysen. Så jag får vänta till efter semestern. Känns väldigt drygt att man ska behöva vänta så länge igen.
Blir så trött på all väntan och alla motgångar. Hoppas att man snart kan få se lite ljus...
När ska du försöka igen?