första försöket RMC
Åh gud va roligt att höra. Tänk att vi plussade samma månad spontant båda. Vart hänger du nu, i nån tråd? Skulle va kul o följas 180611 :)
O lycka till ni alla :) Jag håller mig uppdaterad på era resor men på håll
Åh gud va roligt att höra. Tänk att vi plussade samma månad spontant båda. Vart hänger du nu, i nån tråd? Skulle va kul o följas 180611 :)
O lycka till ni alla :) Jag håller mig uppdaterad på era resor men på håll
Hej på er! Vi är gravida och vi skulle ha börjat med ivf på måndag men jag är gravid <3 <3
Tog ett test nu på morgonen och fick mig en riktig chock. GRAVID 1-2 kom upp..
Hallå tjejer..
Hur får det för er?
Tyvärr tog min resa slut för någon vecka sen... blir att få göra nytt försök. Men nu vet vi ju att det funkar. Jag blev ju gravid men fick tidigt missfall. ..
Hur går det för er?? Är någon igång med nytt försök? Håller så tummarna och tänker på er!!!
Japp. Sista försök just nu har sprutat med gonal-f snart i en vecka var på undersökning nr 2 i går och ska ner på måndag igen
Dock. Har sten koll på mig denna gången. Känns rätt bra.
Även jag är inne på försök nummer tre. ÄP i torsdags och preliminärt ET på tisdag :) Rmc verkar vara väldigt envisa med att chansa på blactisar..
Så härligt att vara igång! När börjar du med sprutorna?
Både Pia och Carina kännns jättebra tycker jag! Kunniga och vågar och vill testa nytt :)
ÄP gav 10 ägg, vilket för oss är ett jättebra resultat men nu efter några behandlingar vet man ju också att det inte innebär några garantier, känner oss försiktigt optimistiska så här långt :) på torsdag är vi inbokade för ET med 2 embryon om allt vill sig.
Tusen tack!!! :)) vi hoppas det med! Hur är det med dig?
Vi har plussat på fjärde försöket nu i veckan, känns helt overkligt!
Hur mår du och hur går det med sprayandet?
Åh grattis Niaa skönt o se lilla hjärtat!! Så glad att fler plus har dykt upp! Lycka till ni andra :)
Hur har de gått för alla? hoppas på de bästa!
åh va roligt att det gått så bra för dig Niaa!! så mysigt vilken julklapp!
Gick in i vecka 26 idag..
Hur går det gått för dig?
Hej vänner jag önskar sådig att ni alla fått en liten nu!!
Vi har precisju gjort äggplock för syskonförsök. Känns galet o börja om men vill så gärna få en till.