• jooo

första försöket RMC

Åh gud va roligt att höra. Tänk att vi plussade samma månad spontant båda. Vart hänger du nu, i nån tråd? Skulle va kul o följas 180611 :)

O lycka till ni alla :) Jag håller mig uppdaterad på era resor men på håll

• jooo
    mininiss skrev 2016-10-13 17:16:55 följande:

Hej på er! Vi är gravida och vi skulle ha börjat med ivf på måndag men jag är gravid <3 <3

Åh gick inte du med i linköping? Vilka besked de fått. Minst 3 st som plussat spontant inom några veckor. stort grattis!!

Jag väntar och väntar på ivf bebbarna nu!!!!
  • jooo
    believe 88 skrev 2016-10-19 10:57:34 följande:

Tog ett test nu på morgonen och fick mig en riktig chock. GRAVID 1-2 kom upp..

Åh va roligt Grattis grattis :Det blir alldeles glad i hjärtat.
  • jooo
    believe 88 skrev 2016-11-11 09:27:52 följande:

Hallå tjejer..

Hur får det för er?

Tyvärr tog min resa slut för någon vecka sen... blir att få göra nytt försök. Men nu vet vi ju att det funkar. Jag blev ju gravid men fick tidigt missfall. ..

Åh nej men tänk nu att allt kan fungera. Nya tag!!!! Tänker på dig!
  • jooo

Hur går det för er?? Är någon igång med nytt försök? Håller så tummarna och tänker på er!!!

• jooo
    believe 88 skrev 2017-01-14 09:31:35 följande:

Japp. Sista försök just nu har sprutat med gonal-f snart i en vecka var på undersökning nr 2 i går och ska ner på måndag igen

Dock. Har sten koll på mig denna gången. Känns rätt bra.

Åh ok hoppas hoppas hoppas på denna! Att du får plus och stannar kvar denna gång! Bra att de koll på dig!

Jag har hunnit komma till v 23, hösten har gått långsamt med extremt mycket oro fram till rul i v 20. Men nu känns de tryggare och försöker ta vara på tiden och vara glad.
  • jooo
    Niaa skrev 2017-01-14 09:37:12 följande:

Även jag är inne på försök nummer tre. ÄP i torsdags och preliminärt ET på tisdag :) Rmc verkar vara väldigt envisa med att chansa på blactisar..

Åh spännande med et på tisdag!! Håller alla tummar och tår för att de lille blir kvar! Fick ni nån till frysen?
  • jooo
    Niaa skrev 2017-03-13 16:15:53 följande:

Så härligt att vara igång! När börjar du med sprutorna?

Både Pia och Carina kännns jättebra tycker jag! Kunniga och vågar och vill testa nytt :)

ÄP gav 10 ägg, vilket för oss är ett jättebra resultat men nu efter några behandlingar vet man ju också att det inte innebär några garantier, känner oss försiktigt optimistiska så här långt :) på torsdag är vi inbokade för ET med 2 embryon om allt vill sig.

Lycka till!!! Jag håller alla tummar o tår för dig :) de ska ju bli er tur nu!
  • jooo
    Niaa skrev 2017-03-14 21:16:39 följande:

Tusen tack!!! :)) vi hoppas det med! Hur är det med dig?

Jag mår skapligt bra :) lite tungt börjar de bli men ingen fara än!! V 32 :)
  • jooo
    Niaa skrev 2017-04-02 16:43:47 följande:

Vi har plussat på fjärde försöket nu i veckan, känns helt overkligt!

Hur mår du och hur går det med sprayandet?

Åh äntligen stort grattis <3 <3
  • jooo

Åh grattis Niaa skönt o se lilla hjärtat!! Så glad att fler plus har dykt upp! Lycka till ni andra :)

• jooo

åh va roligt att det gått så bra för dig Niaa!! så mysigt vilken julklapp!

• jooo
    believe 88 skrev 2017-11-20 11:23:54 följande:

Gick in i vecka 26 idag..

Hur går det gått för dig?

åh va underbart o höra! berätta gärna om du vill!

min son är 6 månader nu , en pigg och glad liten kille, ny år han självklar men läser mycket om infertilitet fortfarande och påminns om vilket mirakel han faktiskt är!
  • jooo

Hej vänner jag önskar sådig att ni alla fått en liten nu!!

Vi har precisju gjort äggplock för syskonförsök. Känns galet o börja om men vill så gärna få en till.

Svar på tråden första försöket RMC