första försöket RMC
Usch har en sån jobbig dag. Har sån ångest inför att vi ska träffa min svåger o svägerska snart. Varje gång jag träffar dem nu så vågar jag knappt andas. Är fullkomligt livrädd för att de ska säga att de väntar barn... är någon fix idé hos mig antar jag. De är yngre än oss o hon gillar egentligen inte alls barn. Vilket hon alltid har sagt o klagar på barn hela tiden. I övrigt så funkar det liksom sådär med henne inom familjen vilket har varit lite turbulent under åren Jag har egentligen ingen direkt skräck för att träffa andra som kan vara gravida men just dessa två sitter som en ständig tagg i hjärtat. O det värsta är ju att man kan ju bara inte sluta umgås med dem. De är ju en del av familjen! O det kanske är där skon klämmer. Att jag inte kommer kunna komma undan liksom. Sen så är det klart att det skulle kännas såå orättvist om de fick barn före oss då de verkligen inte ens tycker om barn. Men jag vet att jag är orättvis mot dem med nu. Inte deras fel att vi har svårt att få barn. Är det någon annan som kan känna såhär nån gång?