-
-
Roligt! Samma dag som mig :)Loysan skrev 2016-01-09 16:19:12 följande:
Hej allihopa! Hoppar in här då jag har bf den 15 september!
-
Det tycker jag . Jag kan lägga till dig i gruppen. Skickar pm till dig. Jag har en son som fyller 1 år i morgon :) själv?Loysan skrev 2016-01-09 16:59:37 följande:
Vad kul!! Vi får se till o följas åt :) hur mår du? Jag märker inte av mer än att det värker i magen!
Har du barn sen innan?
-
Jag fixar det senare i kväll när jag har tillgång till dator. Går inte att lägga till mejladress från telefonen. Skickar ett pm när jag gjort det så du vet. :)
-
Åh, grattis! Jag tror snarare att ett test som är utgånget kanske inte missar ett plus en att ge falskt plus. Håller tummarna för dig! Vi har en hemlig fbgrupp för septemberbarn som du är välkommen att gå med i om du vill.a239s skrev 2016-01-13 10:18:35 följande:
Antar att det är för bra för att vara sant. Fick mitt första plus någonsin efter över 4 års försök.. Pausade verkstaden för ett år då jag gick ner i vikt. Mensen har varit regelbunden nu ett år. Vi lyckades bara få till det 1 gång under ägglossningsveckan. Min mens är sen och hittade ett gammalt test hemma som gick ut feb 2015. Det visade plus!!!!
Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon, men det är säkert för bra för att vara sant..... är i chock,vill inte bli besviken..
-
Du kan skicka till mig :)emjn8710 skrev 2016-01-13 23:56:51 följande:
BF 13 september :) Hänger gärna på till en facebookgrupp. Vem skickar man förfrågan till?
-
Det är fullt normalt att inte ha så mycket symptom. Hade det inte varit för att magen växte förra graviditeten så hade jag aldrig trott att jag var gravid. Det är så olika när och om man känner så mycket.Jessima skrev 2016-01-14 06:25:02 följande:
Jag har inga symptom alls, har lite ont i äggstockarna och haft ont i bröstvårtorna, men det känns som att det börjar avta :-/
Ont i ryggen har jag haft sen jag plussade förra veckan.
Bör jag bara orolig eller är det helt normalt?
-
Jag tror de flesta är så. Innan magen börjar komma så vill man gärna ha bevis helst i form av illamående och när man väl får det sen så vill man bara slippa :) Jag känner verkligen ingenting av min graviditet.Millissons skrev 2016-01-13 20:10:26 följande:
Tog två test, 4 dagar innan mens och dessutom på kvällen och båda visade positivt. Känner inga direkta tecken merän mensvärk men testade ägglossningstest först som va positiva i 5 dagar o blev lite nipprig! Har oxo försökt i många år och hade önskat mej "mer bevis" på att det faktiskt bor en sak därinne:)
-
Jag är bara 4+6 så det är ju supertidigt ännu. Du då?Millissons skrev 2016-01-14 09:43:31 följande:
Konstigt dedär att det är så olika.
Vilken vecka är du i då?
-
Har du inte redan fått hjälp till fbgruppen så kan du skicka din mejladress till mig så bjuder jag in dig.mammatillalicep skrev 2016-01-20 19:49:26 följande:
Hej! Har plussat och är enligt appen 5+5 idag???? vill också vara med i den hemliga gruppen!
-
Japp. Bara skicka din adress om du vill vara med. :)SaWi skrev 2016-01-21 08:47:37 följande:
Finns de en fb grupp också??
-
Grattis till graviditeten! Beklagar att din ängel lämnade dig så tidigt :( Får man fråga vad som hände?Linn1994 skrev 2016-01-22 16:32:40 följande:
Hej! Är en tjej på 21 år från Söderköping (såg att det var några från norrköping här) ;)
Jag är gravid med mitt andra barn. Mitt första är.en ängla son som heter Gustav. Han gick bort den 1 oktober, 1 år och 4 månader gammal.
Har inte läst igenom allt här, men om det är någon jag känner här på denna tråd så säg inget till någon. Fortfarande hämligt :)
Är i v. 6+5 och beräknad till den 10 september :)
-
Du kan skicka din mejladress till mig så bjuder jag in dig :)Hansson88 skrev 2016-01-23 12:27:00 följande:
Jag vill gärna vara med i Facebook-gruppen... Hur gör jag?