BF september 2016
Är rädd som fan just nu. Börjat blöda :'( på g in till gynakut för att kolla läget. Snälla håll tummarna att det inte är något
Är rädd som fan just nu. Börjat blöda :'( på g in till gynakut för att kolla läget. Snälla håll tummarna att det inte är något
Jag vet inte än. Dock inte blött mer men dom kunde inte säga ngt inne på gynakut och för tidigt att se ngt på vul. Ska in i morgon igen för nytt blodprov.
Så har jag tur så bara en liten blödning men vågar inte göra ett smack just nu. Drog till med att jag har kräkt hela natten som sjukdomsorsak för att slippa jobb idag men dom vill att jag sks jobba i morgon vilket jag inte är så pigg på. Tydligen bryr dom sig inte om de där 48h karensen på flunsan..
Hej alla preggos :) Vi är några från en annan septembertråd som har en hemlig fbgrupp för oss som ska barn i September. Är nån sugen på att följas åt där också så kan ni skicka eran mejladress i ett pm här så lägger jag till er. :)
Har mailat dig - har du fått mailet?
Ok skriver här istället då. Min email på fb är eol84@hotmail.com :)
Har du fått av mig :)
Då måste jag göra fel då!! Kan man söka på gruppen på fb?
Hoppas du fick den nu :)
Kan inte se någon inbjudan? :( Vill du pma mig annars så kanske jag kan lägga till dig som vän tillfälligt så du kan lägga in mig i gruppen?