Inlägg från: pannkakan87 |Visa alla inlägg
  • pannkakan87

BF September 2016

Anonym (Skåningen) skrev 2016-01-03 19:05:04 följande:
    Spännande att se om vi säger likadant om ett par veckor :P
    Haha eller hur! Ska ändå bli lite spännande hur det hela utvecklar sig. :P Hoppas bara att det kommer att gå att jobba och sånt. Börjar nytt jobb på torsdag!Tyst
  • pannkakan87
    Anonym (Skåningen) skrev 2016-01-03 19:58:19 följande:
    Verkligen Åh, va spännande! Håller tummarna för dig! Känns det bra med det nya jobbet?
    Tack!! Solig Jag hoppas det. :) Vi får se.. Kommer bara va så jädra trött att jag gruvar mig lite. :P
    Ejoma skrev 2016-01-03 19:59:47 följande:
    vad jobbar du med ? :)
    Jag är förskollärareSkrattande
  • pannkakan87
    Ejoma skrev 2016-01-03 21:32:55 följande:
    Åh kul, kan ju bli tungt senare i graviditeten. Själv jobbar jag i restaurang och får se hur länge jag kommer orka. Är ju mycket tunga lyft, jobbiga arbetstider och mycket stress, men älskar det :D
    Både som servitris och förskollärare brukar man få gå på gravpenning 2mån innan bf. :) kommer nog ta ut semester innan med. Blir en lång härlig sommar:P höggravid haha
  • pannkakan87
    Ejoma skrev 2016-01-03 22:00:33 följande:
    Åh ja men visst, känns som att man verkligen kommer njuta av denna sommar till max. När jah var gravid med dottern så var det från augusti till mars, det var riktigt skönt med en "vinter graviditet". Är ju högsäsong i restaurang under sommaren aå kommer nog iaf försöka jobba sp mycket som möjligt fram till mitten på juli åtminstone. Helst längre om jag kan då jag blir fruktansvärt rastlös. Men beror på hur mycket jag orkar för om mina kollegor ska behöva bära alla brickor och tallrikar blir jag bara en belastning för dom andra.