BF September 2016
Grattis till alla plus, tänkte om vi skulle göra en bf-lista här i tråden? :)
Grattis till alla plus, tänkte om vi skulle göra en bf-lista här i tråden? :)
Grattis alla nya!! Jag tänkte att jag göra en bf-lista som ni kan fylla på om ni vill!
BF-LISTA
31/8-2016
enlitenprick
1/9-2016
Anonym (Östergötland)
Jennska
Anonym (anonym tillsvidare)
Cressida, andra barnet
3/9-2016
Lokapäron
Moonlight93
5/9-2016
Pannkakan87, första barnet efter MA
Ejoma
Itsmes, första barnet
Vintern2015
6/9-2016
Önskan94
7/9-2016
ausaaf
12/9-2016
Interiorista
När har ni bf mlila och 059?
Hoppar gärna in här.Plussade på julafton och har bf 3/9.
Har en dotter sen tidigare som fyller 6år nästa månad.Detta är min 5:e graviditet sedan vi började försöka för 3,5år sedan.Har haft 2 ma och 2 mf i vecka 6,7,10,18.
Kommer se till att få ett tidigt vul pga allt som varit.Har inte varit några problem att få pga det man varit med om.
Det enda som jag märker av graviditeten är att brösten är lite ömma. Men illamåendet kanske kommer lite senare. Mår ni andra som vanligt?
Någon annan som har känningar i livmodern? Det har stuckit till under dagen idag och är så rädd för missfall.. Känns som en lättare mensvärk men värre än de tidigare dagarna.. Någon som känner igen det?:(
Kul att så många hittar hit :) Jag kommer också sluta vara anonym längre fram.
Va tidigt alla skriver in sig hos mvc. Eller så är det bara jag som inte fått tummen ur :) Men jag tänker att risken för missfall är ju fortfarande väldigt stor.
Jag har börjat få lite symtom nu. Jag är riktigt frusen av mig, har tempstegring och är tröttare än vanligt. Och nytt för denna gång är att jag har ont i bröstvårtorna. Syns det något på er ännu? Jag tycker min mage har börjat svälla pyttelite.
Detta är tredje graviditeten för mig. Är 24 år.
Jag har tidigt vul den 2 februari och efter det kommer vi berätta för familjen