• Emelie977

Är 18 år singel och vill bli gravid

Hej, jag är 18 år och är singel, jag går 2 året på gymnasiet och går vård. Jag bor med mina föräldrar. Hela mitt liv sen tidig ålder jag jag viljat ha barn. Jag vill gärna ha en bebis så tidigt som möjligt så varför inte nu? Jag är aldrig ute på krogen eller dricker inte.

Jag ska börja ta körkort nu i vår. Men jag vet inte hur jag ska göra, om jag gå klart skolan först eller inte. För jag vill inte vänta för länge.

• Svar på tråden Är 18 år singel och vill bli gravid
  • Hallonmos

Kör på Emelie. Försök hitta nån bra, snygg, smart och frisk kille av att bli gravid med bara, så att barnet får bra gener menar jag :)

• BCH52

Hur har du tänkt försörja dig själv och barnet?

• fjanten

Mmh det låter ju som en jävligt smart idé

• Emelie977

Jag Tänkte börja söka jobb och jobba mycket nu i sommar och sen kan man få några pass i veckan :)

• Hallonmos
    Emelie977 skrev 2015-12-17 16:38:45 följande:

Jag Tänkte börja söka jobb och jobba mycket nu i sommar och sen kan man få några pass i veckan :)

Ja och i värsta fall finns socialen. Kör på, det är Sverige vi bor i. Här låter inte myndigheterna barn dö av svält. Det ska man utnyttja. Skaffa så många barn du kan. Det är det smarta om man vill föra sina gener vidare.
  • Hallonmos
    Snövits skrev 2015-12-17 16:52:56 följande:

Är detta på riktigt kan jag bara hålla tummarna att du inte kan bli gravid.....SUCK.

Varför det? Jävligt elakt av dig att hoppas på att någon ska förbli ofrivilligt barnlös!
  • Anonym (Dålig ide)

Hoppas du e medveten om att skaffa barn e inte samma sak som att skaffa en hund. Skaffa en hund först. Överlever den det första året kan du börja fundera på att skaffa barn.

Svar på tråden Är 18 år singel och vill bli gravid