Inlägg från: Anonym (Thea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Thea)

11-åring som vägrar komma till mig

Personligen anser jag att du är otroligt egoistiskni ditt tänk... Hade du och sonen planerat att åka bort tillsammans ni två? Och sedan säger du att din Anna med barn ska med... Klart sonen blir besviken då...

Skulle du själv vilja åka bort med främmande människor en vecka... Jag vill inte det.... Hade varit betydligt smartare om du sett till att dom träffats kortare stunder och hunnit lära känna varandra... Men har ni inte hunnit med det så känns det inte som en speciellt gammal relation

• Anonym (Thea)

JAG JAG JAG..... Att du inte inser själv hur du låter helt sjukt...... Det DU tycker är viktigast av allt.... DU VET att han kommer få roligt....hur fan kan du veta det.... Du kan hoppas men du kan inte veta... Beklämmande att du bara ser till ditt

• Anonym (Thea)
    Brumma skrev 2015-12-15 22:00:48 följande:

Varför två trådar?

Han har tom gjort tre trådar
  • Anonym (Thea)
    Brumma skrev 2015-12-16 06:48:44 följande:

Jag hittar bara två? Om man inte tänker att detta egentligen är mamman som försöker svartmåla pappan för då vet jag två trådar till....

En har typ bara 2 svar och ligger ganska långt bak... Ja jag läste det ev sammanträffandet och det låter ju inte helt osannolikt..... Hoppas bara att barnet det handlar om får må bra.. Vilket just nu känns tveksam oavsett tråd :-/
Svar på tråden 11-åring som vägrar komma till mig