Hur vet man att hemmet är hemsökt?
Har känt av olika vibbar här hemma.
T ex
* En gång ramlade min cykellampa från översta hyllan till nedre och började blinka mot en tavla där det var olika texter på städer. Detta hände på kvällen, så gissa om jag blev skrajj.
* Har haft 2 drömmar där jag vaknar på riktigt men kan inte röra på mig, jag sjunger och pratar för försöka vakna men det går inte.
* Nu nygligen känns det negativt här hemma. Allt går dåligt, händelse efter händelse. Jag har blivit så djupt deprimerad att jag är på gränsen att åka till psyk, varför? Vet ej. Har alltid varit stark men det har hänt så mycket dåligt på sistone att jag gett upp.
* Igår städade jag lite och såg ett gammalt mynt jag fick av min morfar ligga på skrivbordet men tänkte inte mer på det. Idag när jag skulle handla så låg den bland mina mynt. Tänkte först ''jäklar va stor femma...eller är det en femma?'' sen såg jag vad för mynt det var. Det var verkligen galet för jag såg det dagen innan.
* Min morfar lever inte längre (snart 2 år), men vi har inte haft så bra relation utan mer neutral. (han har varit elak mot min mormor så jag har haft svårt för det).
* En familjetavla med mig och min sambos familj ramlade. Den var på min sida av sängen, dock inte under mig. Men den ramlade mitt i natten och lät verkligen som ''BANG''.
jag känner mig andlig. Känner mig ibland iakttagen.
Ni som är andliga, kan ni se/känna något här? Vad kan man göra? Jag är 25 år, och har ingen kunskap inom detta.
Tacksam över svar!