Anonym (Västkusten) skrev 2015-12-16 08:34:47 följande:
De erkände att de ljög. Men med tanke på era "seriösa" s.k råd så tolkar jag det som att jag måste prata med pappan att de måste flytta till sin mamma nu. Jag är inte påverkad, undrar detsamma??? Du hör ju hur oseriösa ni e gång på gång.. 
Jag tänker föreslå varannan helg. För såhär kan de inte hålla på och bete sig som att mitt hem är hotell. Tyvärr!!
Måste du gå till attack hela tiden istället för att försöka besvara de frågor vi har och kanske fundera över de råd vi ger?
"Erkände att de ljög" om att åka tidigare säger du. Låter inte helt sunt att de skulle behöva ställas till svars för en sån sak. Du känner inte att du/ni kanske har tappat perspektivet lite i det här?
Återigen frågar jag - varför är det ingen av er, men framförallt pappan, som bryr sig tillräcklig mycket om tjejerna för att ens gå på dansens avslutning? Vad är viktigt i det här? Att de ska erkänna när de ljuger om att de vill ha mer tid med sin mamma, eller att ni visar att ni vill ha mer tid med dem genom att faktiskt engagera er i deras aktivitet?