• nymedlem

Umgås med mamma på pappavecka?

Anonym (Västkusten) skrev 2015-12-16 08:34:47 följande:

De erkände att de ljög. Men med tanke på era "seriösa" s.k råd så tolkar jag det som att jag måste prata med pappan att de måste flytta till sin mamma nu. Jag är inte påverkad, undrar detsamma??? Du hör ju hur oseriösa ni e gång på gång..

Jag tänker föreslå varannan helg. För såhär kan de inte hålla på och bete sig som att mitt hem är hotell. Tyvärr!!

Suck! Har läst tråden och dina inlägg specifikt - men ser inte varför du ska kasta ut din mans barn?! De gör ju INGET fel alls!

Hur mår du egentligen? Förstår att du har det jobbigt i din relation (eftersom du tjatar om sexlivet) men det ska väl inte gå ut över oskyldiga barn?!

Skärp dig och sök hjälp innan din egen unge också påverkas av ditt labila beteende!
  • nymedlem
    Anonym (Västkusten) skrev 2015-12-16 15:04:17 följande:
    Tio gånger andning var det här!

Jo det förstårs..! Det var inte helt dumt förslag.. Hur tar jag upp det med gubben..
    Antingen det - eller att pappan går med döttrarna och dansar varannan vecka och att du och den lille äter middag och nattar ensamma de dagarna. 

Pappan och döttrarna får lite egen pappa-tid och det kan ju aldrig vara fel.
  • nymedlem
    Anonym (Västkusten) skrev 2015-12-16 16:32:19 följande:
    Det här var verkligen en grej mamma-barn emellan, tror det har framkommit tidigare. Så det är inte aktuellt dessvärre.
    Nej, du har skrivit att det är en föräldrar-barn grej, inte just mamman. Trist att pappan är så oengagerad av sina barn. Är det samma när det gäller den lille, struntar han i den ungen också?
Svar på tråden Umgås med mamma på pappavecka?