• cupcakemom

Umgås med mamma på pappavecka?

Det kanske rent krasst är så att mamman spelar på barnens känslor.. Min brors ex gjorde så.... Dom hade kommit överens om att flickan fick vara lite mer hemma hos pappa men han såg hur orolig och ledsen flickan var och tillslut kröp det fram att mamman hela tiden gav dåligt samvete när hon åkte till sin pappa... Grät och berättade hur ensam hon blir och hur mycket hon saknar henne....

• cupcakemom

Ja alltså jag tycker fotboll är så sjukt tråkigt... Men på min vecka skjutsar jag ändå och hänger på matcher.. Går på alla hemmamatcher oavsett vecka men åker inte 15mil om det är pappavecka.. Det går liksom under arkivet saker man gör för sina barn...

Ena barnet rider vilket pappan inte uppskattar men då även min bonus rider så skjutsar jag men kan inte jag så ställer han upp trots att han avskyr stallet... Det är liksom saker man gör...

• cupcakemom

Så har vi det här... Ena barnet har mkt träningar och mamman bor 5 mil bort så dom dagar det är träning stannar hon hos oss direkt efter skolan... Är enklast för alla... I början åkte hon mellan men det blev både stressigt och sena kvällar så det fungerar inte...

Både jag och sambon och mitt ex har att vill man åka till andra föräldern får man göra det men man måste såklart kolla så att det är ok först....

Tråden började bra men sen tycker jag ts fullkomligt spårat ur i sina svar så jag undrar hur omogen personen eg är... Känns mest som att ts vill hitta en ursäkt att slippa bo med tjejerna övh...

Svar på tråden Umgås med mamma på pappavecka?