Zandiii skrev 2016-01-06 17:56:18 följande:
Eller hur! Sammandragningar känner man till nu, nu vill man vidare! Lite mensvärk hade varit okej, så man vet att det är på g lite :). Du som har barn sedan tidigare, gick ditt vatten eller? Det verkar faktiskt vara lite ovanligt att vattnet går innan det är dags! Har du haft en bra graviditet än sålänge? Jag har klarar mig från foglossning och illamående (bara första veckorna). Nu har jag problem med sömnen dock! Några tips??!????
Med första tog de vattnet på förlossningen, och med tvåan fanns där inget vatten kvar visade det sig när jag kom in BF+14... Ska på UL ett par dagar innan BF denna gången för att kontrollera fostervattnet. Båda förlossningarna började med värkar, men hade varit kul med ett riktigt plask denna gång
Min grav har varit väldigt enkel, inget att klaga på! Sover som en stock hela nätterna och inga krämpor mer än tristessen och väntan och längtan! Tycker det gått fort denna gång, men denna sista tiden är dryyyg! Men det är bra att man tycker så säger min bm, då är man redo för förlossning