Inlägg från: ellenpropellern |Visa alla inlägg
  • ellenpropellern

Bf januari-16. Följas åt mot förlossningen! :):):D

Hello, jag har också BF 6/1 och har mått småilla igen i nästan 2 veckor nu. Inatt fick jag dessutom jättekraftiga förvärkar och ont i ljumskarna vid varje värk :S. Vet inte vad detta beror på. Kanske betyder det att det närmar sig. Hoppas hon håller sig inne till januari i alla fall hehe

• ellenpropellern

Tan: Nä tyvärr, ingen aning faktiskt. Kanske något hormon som börjar produceras som behövs för att starta förlossningen? Så som det är för många de första 12 veckorna, det illamåendet är ju på grund av hormonella förändringar. Men det är bara en gissning :)

Meejen: låter som förvärkar, fast de brukar börja högt upp. Blir magen hård?

Mangelica: Ang ont i ljumskarna så är det inte foglossning jag tänker på om det var det du tänkte på? Det har jag haft sedan vecka 25 typ. Det var alltså en värk som strålade ner där under förvärken. Försvann när den lade av. Men det hänger ju förmodligen ihop med att fogen är mjuk eller något liknande. Hoppas du kryar på dig! Inte kul att vara sjuk när man redan är trött.

Svar på tråden Bf januari-16. Följas åt mot förlossningen! :):):D