Inlägg från: vindruva |Visa alla inlägg
  • vindruva

Bf januari-16. Följas åt mot förlossningen! :):):D

Hej!

Jag hänger gärna på. Har bf 22 januari med mitt fjärde barn ????

• vindruva
    AnneliR skrev 2015-12-14 14:11:04 följande:

Har du samma bf-dag som jag :D

Kul ????.

Skall bli spännande att se när denna lilla behagar titta ut...

Nr 1 Bf+1

Nr2: Bf

Nr3: Bf+9

Så inget känns "säkert"
  • vindruva

Inga direkta känningar här än. Mycket sammandragningar, men inga onda.

jag är hemma med graviditetspenning sedan 2 v tillbaka och det är skönt att kunna dra ner på tempot iallafall lite grann. Kunna sätta sig och pusta ut i 5 min när det behövs.

• vindruva

Stämmer väl lite att trean kan vara lurig , med tanke på att jag gick över endast med han.

Sedan när vi väl var inne gick det gott.

Undra hur 4:an blir......

Lite pirrigt är det, men mest nyfiken på vad för liten som gömmer sig därinne.

Har 1 flicka & 2 pojkar sedan innan.

• vindruva
    mangelica skrev 2016-01-04 17:11:02 följande:

Igår kväll kl 23.25 födde jag en liten flicka! Så nu är jag mor åt 3 tösabitar <3 hon inom i v 39+1 och vägde 3446 g och va 50 cm lång <3

Åh vad härligt. Ett stort grattis!!
  • vindruva
    MCLRBL skrev 2016-01-04 17:52:29 följande:

Hej!

Är gärna med och pepp-pratar i denna grupp. Har BF 25e januari. Har inte hunnit läsa igenom alla inlägg än så det är det första jag ska göra ;) Hur mår ni? Har alla gått hem på mammaledighet ännu eller är någon mer som fortfarande jobbar? :)

Hej!

Jag har Bf 22/1 med mitt 4:e barn. Vart hemma på graviditetspenning sedan 1 dec.

Mår bra, inga känningar, men om det blir som med de andra så säger det "bara pang" så är värkarna igång.

Ända negativa denna graviditeten är att jag har fått så många och fruktansvärda migränanfall. BLÄ!!!!
Svar på tråden Bf januari-16. Följas åt mot förlossningen! :):):D