Inlägg från: Anonym (Man2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man2)

Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)

Roligt att alla försöker tävla i fem som på fyndigaste sättet kan klämma dit eller ironisera över TS inlägg. Kanske för att distansera sig från det faktum att det ligger nåt i det han skriver.

Oavsett om man vill/kan/bryr sig etc så stämmer det till viss del.

• Anonym (Man2)
    Anonym (man3) skrev 2021-06-24 21:20:32 följande:
    Han har rätt i stort, ja även om han är för kategorisk beträffande hårfärgen.

Beträffande punkt 6. Även om det är snyggt med silikonbröst föredrar jag utan i en långvarig relation eftersom det finns medicinska komplikationer.
    Jag sa att han har rätt i det stora hela. Om jag tänker på hur killar snackar med varann och även vad jag själv dras till.

Du och jag tänker dock exakt lika då, för är det några av punkterna som inte spelar så stor roll för mig personligen så är det punkt 6 och 7.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Vem fråga) skrev 2021-06-25 02:22:01 följande:

Guide till att bli snyggaste killen:

1. 190+

2. Muskler

3. Tatueringar

4. Bil för minst 1 miljon annars kan du gå hem

5. Lön på minst 100k

6. En penis på minst 20cm

7. Mörkbrunt hår

8. Likna Michele Morrone (han i 365 days)

9. Äga minst 1 yacht

10. Minst 1 Hus/lägenhet i utlandet

Hoppas du når upp till dessa, för annars räcker du inte till :)

Varför reagerar vissa kvinnor så negativt på listan? ni blir kränkta. Nu har du gjort en lista på män som säkert stämmer lite generellt av vad kvinnor vill ha.

Jag blir inte kränkt av din lista om män, även om jag inte uppfyller alla punkter.

Vi vet ungefär vad som värderas högt vid attraktion även om det kan variera.

Sedan får man ta hänsyn till vad man vill med livet och vem man vill ha/kan få, det är ju självklart inte bara utseende i en relation, men det spelar roll om man tar hand om sig.

Det som blivit mest intressant i den här tråden är hur kränkta vissa kvinnor blir för att dom inte uppfyller alla punkter på en lista skriven av en randomsnubbe, men som generellt stämmer hyfsat.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (B) skrev 2021-06-25 09:28:01 följande:
    Dessutom skulle JAG aldrig vara attraherad av någon som gjorde en sådan lista. Så den blir ganska meningslös..
    Alla män har troligtvis lite av den listan i huvudet. Precis som kvinnor uppskattar vissa attribut på män. Så fungerar det i djurvärlden och till viss del även för oss människor.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Tssss) skrev 2021-06-25 10:10:43 följande:
    Jodå där har du rätt, men jag hade aldrig fallit för en fuckboy som jag kallar dem ,Ts låter tex som en sådan och vi kvinnor som är seriöst intresserade utav en framtida kille kollar inte ens åt deras håll, kanske dock driver vi med dem för att det är kul, om man lyckas träffa dem på vägen, men nejtack! :) Vi vill ha en man med båda fötterna på jorden som inte stoppar dicken i allt och är självklar till max //kvinna 30 år
    Det är för att du blivit äldre. När man vill bygga bo, så spelar andra saker roll. Som trygghet(både känslomässig och ekonomisk) etc Men även här gäller listan ganska bra ändå.

När man är yngre gäller mer attraktion. Läste någonstans att 80% av tjejerna ligger med 20% av killarna på krogen. Om det nu stämmer, så visar det hur enkelriktade vi faktiskt är vid attraktion.
  • Anonym (Man2)

Liknande trådar brukar urarta på FL. Men inte denna. Trevlig midsommar på er!

• Anonym (Man2)

Ja, självklart är det lite olika beroende på ålder. Man generellt ligger det en del sanning i TS inlägg.

Jag är mer förvånad över hur många som verkar känna sig hotade av TS inlägg.

• Anonym (Man2)
    Real Time skrev 2021-07-02 16:51:05 följande:

Min nuvarande tjej har svart hår, liten rumpa, a-kupa 167cm lång och väger 51 kg och tränar inte på gym. Hon är det sexigaste som gått i ett par skor. Mitt X är 159cm lång. Stor rumpa. Stora bröst. Brunt hår. Lite mage. Hon VAR det Sexigaste som gått i ett par skor. Det finns något som heter KÄNSLOR ts. Ser att det är en gammal tråd men ville ändå ha det sagt.

Nu handlade inte TS inlägg om förhållanden, utan hur man blir snygg rent generellt. 
Svar på tråden Så blir ni tjejer snygga! (Kommer från en kille)