• Anonym (M)

Vad är detta för tablett?!

Anonym (ex) skrev 2015-12-08 21:19:24 följande:

Jag hade blivit förbannad om någon hade lagt sig i sånt. Du har inget med det att göra. Det kan vara mediciner som han inte vill att någon ska veta att han tar. Visst, det kanske även är något olagligt, men du har fortfarande inte med det att göra. När man är deprimerad så känner jag att man får göra vad man vill om det gör att man orkar leva ännu en dag i denna världen. 

• Anonym (M)
    Anonym (Orolig) skrev 2015-12-09 19:39:52 följande:

Om du läser längre upp så har jag pratat med honom om det här. Att jag hitta tabletterna o sa att jag hoppas det ej är några olagliga. Sen är jag inte så nyfiken på egentligen vad det är o varför han tar dom. Sålänge dom som sagt är lagliga så är det upp till honom själv att berätta eller ej

Varför lägger du dig i vilka tabletter han tar?
  • Anonym (M)
    Anonym (Orolig) skrev 2015-12-10 22:41:04 följande:

Och nej,jag sa till honom att jag ej behöver veta vad det är för tabletter. För som många av er säger det är privat för honom. Det enda jag ville försäkra mig om var att det inte är några olagliga tabletter för sådant vill jag ej beblanda mig med eftersom vi är väldigt nära och jag måste tänka på min familj. Han försäkrade mig om att dom ej var olagliga och jag litar på hans ord. Sen om jag gjort rätt eller fel i det, kan ingen veta. Men så ser det ut nu så nu släpper vi det här.

Du kan ej göra mer än att försöka lita på hans ord om att tabletterna inte är olagliga.

Han måste inte berätta vad det är för tabletter.
Svar på tråden Vad är detta för tablett?!