• Anonym (Svårt)

Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag

Jag kan inte släppa att min man hade sex med en annan kvinna för ett år sedan i vårat sovrum. Vi är fortfarande gifta.

Hittade honom ha sex i mörkret med en annan kvinna i vårt sovrum. Han förklarade då att det var fel. Det var mörkt ute och att han trodde att det var jag hela tiden. Han berättade att kvinnan var tyst (förmodligen någon som bara var ute efter sex och visste att min tog fel). Så de kom hem och hade sex. Han sa att han upptäckte att det var fel kvinna när jag störtade in i sovrummet och tände lampan. För då kunde han se att det var fel.

Så jag tror på honom. Han älskar mg pch skulle aldrig medvetet vara otrogen mot mig.

Men...det fråntar inte faktumet att jag inte kan släppa att han FAKTISKT hade sex med en annan kvinna, även om det var jag i hans tro.

Vet inte hur jag ska släppa detta...?

• Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag
  • Voodoodoll

Hänt mig så ofta det senaste att jag nu införskaffat nattlampa. Ett litet tips, TS! Finns sånna som ser ut som små gulliga sköldpaddor som gör en liten stjärnhimmel i taket. Superromantiskt!

• Anonym (Californication)

Är du gift med Hank Moody?

• EnAnonumius
    Anonym (Svårt) skrev 2015-12-03 04:30:13 följande:
    Jag kan inte släppa att min man hade sex med en annan kvinna för ett år sedan i vårat sovrum. Vi är fortfarande gifta.

Hittade honom ha sex i mörkret med en annan kvinna i vårt sovrum. Han förklarade då att det var fel. Det var mörkt ute och att han trodde att det var jag hela tiden. Han berättade att kvinnan var tyst (förmodligen någon som bara var ute efter sex och visste att min tog fel). Så de kom hem och hade sex. Han sa att han upptäckte att det var fel kvinna när jag störtade in i sovrummet och tände lampan. För då kunde han se att det var fel.

Så jag tror på honom. Han älskar mg pch skulle aldrig medvetet vara otrogen mot mig.

Men...det fråntar inte faktumet att jag inte kan släppa att han FAKTISKT hade sex med en annan kvinna, även om det var jag i hans tro.

Köper du verkligen den storyn själv som din man gav dig?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Rikard

Det är bra att TS uppmärksammar det ofta förbisedda problemet med att folk inte känner igen sin partner och därför råkar ha sex med främlingar.

• molly50
    Anonym (Svårt) skrev 2015-12-03 04:30:13 följande:

Om det här överhuvudtaget är sant så måste du vara mer än lovligt naiv om du går på den historien.
    Och din man måste vara både blind och korkad.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (!!)

alltså hallå lilla vän.. du blir grundlurad. 

• Anonym (ankan)

Ja guu dedär e såå jobbigt....jag vandrade häromdagen i stan o mitt i allt kom en man o kramade om mig o vi traskade hem till honom omfamnade av varann o plötsligt låg vi där i sängen o hade sex...jag blev försenad från ett möte pga detdär. O så kommer plötsligt hans fru in i rummet dessutom o börjar gorma o skrika o han gråter nästan av förtvivlan då han var helt säker på att hon var jag - eller jag hon ..eller hur blev de nu....

Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag