• Anonym (Svårt)

Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag

Jag kan inte släppa att min man hade sex med en annan kvinna för ett år sedan i vårat sovrum. Vi är fortfarande gifta.

Hittade honom ha sex i mörkret med en annan kvinna i vårt sovrum. Han förklarade då att det var fel. Det var mörkt ute och att han trodde att det var jag hela tiden. Han berättade att kvinnan var tyst (förmodligen någon som bara var ute efter sex och visste att min tog fel). Så de kom hem och hade sex. Han sa att han upptäckte att det var fel kvinna när jag störtade in i sovrummet och tände lampan. För då kunde han se att det var fel.

Så jag tror på honom. Han älskar mg pch skulle aldrig medvetet vara otrogen mot mig.

Men...det fråntar inte faktumet att jag inte kan släppa att han FAKTISKT hade sex med en annan kvinna, även om det var jag i hans tro.

Vet inte hur jag ska släppa detta...?

• Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag
  • Anonym (ja tjena)

En del har för mycket tid att slå ihjäl på nätforum

• Anonym (Hmm)

Kunde du inte komma på en bättre historia?
    En trovärdig iallafall.

• Anonym (Eh, ja)
    Snövits skrev 2015-12-03 06:49:30 följande:
    Hahahaha, kan nån vara så lättlurad som TS? smile2.gif
    Gizmo skrev 2015-12-03 07:03:10 följande:
    Uppenbarligen. Efter som ni verkar tro på det.

• Anonym (Mad)

Sånt som händer.

Hänt ett antal gånger att okända människor smugit sej in nakna i sängen här. Både jag och sambon har gått i fällan:/ Man blir kränkt och känner sej utnyttjad.

Det är bra att fråga "vem är du" när man lägger sej, men ibland luras dom jävlarna och säger sambons namn.

Vad ska man göra?

• MaryM
    Anonym (Mad) skrev 2015-12-03 07:43:10 följande:

Sånt som händer.

Hänt ett antal gånger att okända människor smugit sej in nakna i sängen här. Både jag och sambon har gått i fällan:/ Man blir kränkt och känner sej utnyttjad.

Det är bra att fråga "vem är du" när man lägger sej, men ibland luras dom jävlarna och säger sambons namn.

Vad ska man göra?

Fy vilka luringar!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Farfallos

Så två främlingar möts ute i komplett mörker (tänk påse över huvudet) säger ingenting till varandra men famlar sig fram till ett hus, lyckas ta sig in och hitta sängkammaren och börjar ha sex. Detta sker utan vare sig visuell eller ljudlig kommunikation. En mycket speciell kvinna... DU måste vara en mycket speciell kvinna. Din man har hittat TVÅ mycket speciella kvinnor.

Vart var du när han och den andra kvinnan råkade knulla lite?

• Aikido

Vad fan... är det skollov eller har det precis varit allmän amnesti på någon psykiatrisk klinik?

• Anonym (Pytt)
    MaryM skrev 2015-12-03 05:13:44 följande:

Jag fattar inte riktigt storyn. Han gick hem med en annan kvinna, de la sig och hade sex men han trodde det var du? Trodde han att hon gick hem igen eller? Och han var inte full? Han kände ingen skillnad på hennes lukt eller hur hennes kropp kändes heller?

Ganska ologisk tråd detta, men det har säkert hänt ;)

En man som känner mig så dåligt att han går hem med någon annan i tron att det var jag vill jag inte ha!
  • Nomanisanisland
    Anonym (Svårt) skrev 2015-12-03 04:30:13 följande:

Jag kan inte släppa att min man hade sex med en annan kvinna för ett år sedan i vårat sovrum. Vi är fortfarande gifta.

Hittade honom ha sex i mörkret med en annan kvinna i vårt sovrum. Han förklarade då att det var fel. Det var mörkt ute och att han trodde att det var jag hela tiden. Han berättade att kvinnan var tyst (förmodligen någon som bara var ute efter sex och visste att min tog fel). Så de kom hem och hade sex. Han sa att han upptäckte att det var fel kvinna när jag störtade in i sovrummet och tände lampan. För då kunde han se att det var fel.

Så jag tror på honom. Han älskar mg pch skulle aldrig medvetet vara otrogen mot mig.

Men...det fråntar inte faktumet att jag inte kan släppa att han FAKTISKT hade sex med en annan kvinna, även om det var jag i hans tro.

Vet inte hur jag ska släppa detta...?

Det här är jättevanligt. Finns ett oerhört mörkertal, men en uppskattning gjord av professor Flood-Boord i hens berömds studie. "Jag trodde ju det var du! Misstagen identitet och ordlöst mörkersex, en studie av 77 finlandssvenska falknullare" avslöjade ju att den verkliga siffran som råkar ut för detta är minst 17 % - årligen! Så vart sjätte händer det!
Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag