• Anonym (Svårt)

Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag

Jag kan inte släppa att min man hade sex med en annan kvinna för ett år sedan i vårat sovrum. Vi är fortfarande gifta.

Hittade honom ha sex i mörkret med en annan kvinna i vårt sovrum. Han förklarade då att det var fel. Det var mörkt ute och att han trodde att det var jag hela tiden. Han berättade att kvinnan var tyst (förmodligen någon som bara var ute efter sex och visste att min tog fel). Så de kom hem och hade sex. Han sa att han upptäckte att det var fel kvinna när jag störtade in i sovrummet och tände lampan. För då kunde han se att det var fel.

Så jag tror på honom. Han älskar mg pch skulle aldrig medvetet vara otrogen mot mig.

Men...det fråntar inte faktumet att jag inte kan släppa att han FAKTISKT hade sex med en annan kvinna, även om det var jag i hans tro.

Vet inte hur jag ska släppa detta...?

• Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag
  • Anonym (Zzz)

Zläpp det, sånt händer hela tiden.

Zzzzzzz

• Anonym (Svårt)
    Tow2Mater skrev 2015-12-03 04:41:57 följande:

Hur kunde han få upp den om han var sååå full?

Nej han var inte berusad
  • MaryM

Jag fattar inte riktigt storyn. Han gick hem med en annan kvinna, de la sig och hade sex men han trodde det var du? Trodde han att hon gick hem igen eller? Och han var inte full? Han kände ingen skillnad på hennes lukt eller hur hennes kropp kändes heller?

Ganska ologisk tråd detta, men det har säkert hänt ;)

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Alvina

Kommer nog kännas bättre för dig om du gör samma sak som maken din. Sätt på dig ögonbindel, gå ut på gatan och invänta första bästa förbipasserande så ska du se att ditt problem kommer lösa sig. Jag har typ varit med om samma scenario som du och jag kan looova dig att du kommer må sååååå mycket bättre efteråt.

• Anonym (Hmm)

Ha ha ha !! Förlåt att jag skrattar , men det var den löjligaste och dummaste bortförklaring jag någonsin har hört. Klart som fan att han visste vad han gjorde . O du måste vara lika dum som tror på honom ..

• Anonym (Livia)

Denna tråden var riktigt dåligt trollad! Dont belive in this shit!

• Gizmo
    Snövits skrev 2015-12-03 06:49:30 följande:
    Hahahaha, kan nån vara så lättlurad som TS? smile2.gif
  • Anonym (A)

Va? 
    Han tog hem en främmande kvinna och trodde det var du? 
    Sen knullade han henne och trodde det var du? 
    Först när du tände lampan förstod han att det inte var du? 

Nämen ts, det kan du ju inte tro på, det skulle ju vara som att tro att din man är retarded. 

Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag