• orkvik

Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?

Hejsan,

Jag har under några år varit nyfiken på killsex men inte riktigt fått till det än. Först och främst är det enbart själva sexet jag attraheras av, killkroppen i övrigt är inte särskilt attraktiv. Fantiserar om att suga av och bli avsugen samt bli påsatt och sätta på. Har provat många gånger med dildo och gillar det verkligen men känner att jag vill släppa kontrollen lite ;)

I somras tog jag modet till mig och la ut en annons, fick svar och en kille kom hem till mig. Tyvärr var han alldeles för hårdhänt så jag avbröt. Tankarna finns kvar och jag vill gärna hitta någon i en liknande situation som mig att prova mig fram med.

Vad har ni för erfarenheter här? Berätta gärna och alla bra tips tas emot med tacksamhet. :)

• Svar på tråden Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?
  • Anonym (Vart finner man motsv kille idag)

-ja, det är jävligt häftigt att suga kuk.

Gjorde det i ungdomen och saknar det.

Vi var bara kåta på fyllan ingen av oss är gay idag men jag kan sakna grejen att suga en hård kuk.

• Anonym (Bi kille)

Hade under en del av min tonårs tid en kontakt jag sög 1 gång i veckan alltid på söndagar, De bara blev så han var 3 år äldre och va bara då vi träffades och de skedde på olika platser och jag sög tills han kom i min mun eller över mitt ansikte ;) Höll på så i 2,5 års tid och missade inte många söndagar under den tiden! Tyvärr flytta han utomlands :( Blev ett tomrum efter han

• Gubben65

Ett bisexpar vore härligt en kvinna som lär mig hur man suger och tar en man och tar emot.

• Anonym (SD 2018)

Alla ska få kunna växa i sin egen person.

#förändringpåriktigt

• Anonym (Bikille)
    lupus solitarius skrev 2018-09-09 09:45:04 följande:

En fråga, vågar någon i denna tråden berätta någon händelse?

Min första gång.... letade reda på en kille på nätet... ca 15-20år äldre än mig. Sympatisk trevlig frånskild kille, chatta lite med honom i några kvällar innan vi träffades. Åkte hem till honom, vi snackade lite... slog på en porrfilm, lättade lite på klädseln...

Efter ett tag så stoppade han in en buttplugg i mig, och runkade min kuk lite. Därefter satte jag mig mellan hans ben (han satt i soffan) och sög hans kuk länge o väl. Vet inte om jag sög rätt, men han verkade njuta. Efter ett stund så böt vi ut buttpluggen mot en dildo, och värmde upp mig ordentligt med den. Sen gick vi iväg till sovrummet. Jag ställde mig på alla fyra på sängen, han stod upp vid sidan av sängen och trängde in i mig försiktigt.

Därefter knulla han på tills han kom. Riktigt skönt, men tyvärr kom han rätt fort, och efter att han kom så blev stämningen väldigt konstig. Slutade med att jag drog på mig kläderna och åkte hem. Vet inte om han skämdes för att han haft sex med en kille? Kände mig lite utnyttjad efteråt på något sätt, eftersom han var ego och inte brydde sig så mycket om min njutning. Har aldrig känt så efter att jag haft sex med kvinnor.
  • Gubben65

Anonym Bikille tror du inte det varit en bättre debut om du träffat ett par där dom två tillsammans lotsat in dig i bivärlden? Jag har själv den drömmen träffa ett par kvinnan lär mig suga kanske hjälper mig ta honom och han tar mig. Hon har ju erfarenhet och det är ju inte fel.

• Anonym (Bikille)
    Gubben65 skrev 2018-09-09 17:09:25 följande:

Anonym Bikille tror du inte det varit en bättre debut om du träffat ett par där dom två tillsammans lotsat in dig i bivärlden? Jag har själv den drömmen träffa ett par kvinnan lär mig suga kanske hjälper mig ta honom och han tar mig. Hon har ju erfarenhet och det är ju inte fel.

Tror bara det blir mer komplicerat med sex på 3, har aldrig testat det.

Analsex hade jag praktiserat tidigare med kvinnor så den delen var jag förtrogen med, och dildo hade jag testat många gånger tidigare på mig själv, så jag hade väl inte direkt haft nån nytta av en tjej som guidat mig (och hamnar i en 5:e hjulet situation, då jag ville bli påsatt). Dessutom vet jag ju hur jag vill bli avsugen, så jag hade väl lite känsla för den delen med....
Svar på tråden Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?