lupus solitarius skrev 2018-09-09 09:45:04 följande:
En fråga, vågar någon i denna tråden berätta någon händelse?
Min första gång.... letade reda på en kille på nätet... ca 15-20år äldre än mig. Sympatisk trevlig frånskild kille, chatta lite med honom i några kvällar innan vi träffades. Åkte hem till honom, vi snackade lite... slog på en porrfilm, lättade lite på klädseln...
Efter ett tag så stoppade han in en buttplugg i mig, och runkade min kuk lite. Därefter satte jag mig mellan hans ben (han satt i soffan) och sög hans kuk länge o väl. Vet inte om jag sög rätt, men han verkade njuta. Efter ett stund så böt vi ut buttpluggen mot en dildo, och värmde upp mig ordentligt med den. Sen gick vi iväg till sovrummet. Jag ställde mig på alla fyra på sängen, han stod upp vid sidan av sängen och trängde in i mig försiktigt.
Därefter knulla han på tills han kom. Riktigt skönt, men tyvärr kom han rätt fort, och efter att han kom så blev stämningen väldigt konstig. Slutade med att jag drog på mig kläderna och åkte hem. Vet inte om han skämdes för att han haft sex med en kille? Kände mig lite utnyttjad efteråt på något sätt, eftersom han var ego och inte brydde sig så mycket om min njutning. Har aldrig känt så efter att jag haft sex med kvinnor.