Inlägg från: Anonym (Bikille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bikille)

Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?

Jag är bisexuell och förstår dig nr Jonsson. Det är grymt att ha sex med en tjej med strapon. Vi brukar ibland avsluta vårt sex med att hon sätter på mig med en strapon i alla möjliga ställningar, det är grymt skönt faktiskt. Ombyte förnöjer helt klart!

Klart man inte är gay bara för att man har sex med killar, inget fel med att vara bisexuell. Man behöver inte vara biemotionell, bara för att man är bisexuell.

Jag har inga känslor för killar, men jag gillar sex med killar.

Fortsätt att utforska ditt sexliv! Man lever bara en gång....

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-11-30 11:38:43 följande:

Killar, ni som säger att ni inte är attraherad känslomässigt utan bara vill ha kuken. Är det upphetsande för att det är något ?förbjudet?

Ärligt så är det ju fortfarande i dagens samhälle inte heeelt okej att vara homo. Finns fortfarande mycket fördomar.

Är det de som gör att man blir upphetsad?

Kan inte tjejen tillfredsställa er själva med leksaker eller är det inte samma sak?

Kan tänka mig att det är ungefär som när du upplever en dildo jämfört med en kuk. Inte riktigt samma sak, även om upplevelsen påminner om varandra, eller hur?

Vet inte om förbjudenhetsaspekten lockar egentligen, men visst jag tänder på massa annat inom sex som också är lite förbjudet/ kinky och porrigt, så du kanske har rätt där. Det är ju generellt svårt att veta varför man tänder på något, men väldigt lätt att veta vad man tänder på.

Jag blir väldigt tillfredsställd av min tjej och leksaker.
  • Anonym (Bikille)
    lupus solitarius skrev 2018-09-09 09:45:04 följande:

En fråga, vågar någon i denna tråden berätta någon händelse?

Min första gång.... letade reda på en kille på nätet... ca 15-20år äldre än mig. Sympatisk trevlig frånskild kille, chatta lite med honom i några kvällar innan vi träffades. Åkte hem till honom, vi snackade lite... slog på en porrfilm, lättade lite på klädseln...

Efter ett tag så stoppade han in en buttplugg i mig, och runkade min kuk lite. Därefter satte jag mig mellan hans ben (han satt i soffan) och sög hans kuk länge o väl. Vet inte om jag sög rätt, men han verkade njuta. Efter ett stund så böt vi ut buttpluggen mot en dildo, och värmde upp mig ordentligt med den. Sen gick vi iväg till sovrummet. Jag ställde mig på alla fyra på sängen, han stod upp vid sidan av sängen och trängde in i mig försiktigt.

Därefter knulla han på tills han kom. Riktigt skönt, men tyvärr kom han rätt fort, och efter att han kom så blev stämningen väldigt konstig. Slutade med att jag drog på mig kläderna och åkte hem. Vet inte om han skämdes för att han haft sex med en kille? Kände mig lite utnyttjad efteråt på något sätt, eftersom han var ego och inte brydde sig så mycket om min njutning. Har aldrig känt så efter att jag haft sex med kvinnor.
  • Anonym (Bikille)
    Gubben65 skrev 2018-09-09 17:09:25 följande:

Anonym Bikille tror du inte det varit en bättre debut om du träffat ett par där dom två tillsammans lotsat in dig i bivärlden? Jag har själv den drömmen träffa ett par kvinnan lär mig suga kanske hjälper mig ta honom och han tar mig. Hon har ju erfarenhet och det är ju inte fel.

Tror bara det blir mer komplicerat med sex på 3, har aldrig testat det.

Analsex hade jag praktiserat tidigare med kvinnor så den delen var jag förtrogen med, och dildo hade jag testat många gånger tidigare på mig själv, så jag hade väl inte direkt haft nån nytta av en tjej som guidat mig (och hamnar i en 5:e hjulet situation, då jag ville bli påsatt). Dessutom vet jag ju hur jag vill bli avsugen, så jag hade väl lite känsla för den delen med....
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Same same) skrev 2018-09-27 18:38:36 följande:

Qruiser där finns det

Exakt. 300 killar där från skåne inloggade just nu. Varav 94 i Malmö. Hur lätt som helst att hitta nån där i den regionen.
  • Anonym (Bikille)
    Jockeboy skrev 2020-03-15 18:35:04 följande:

Jag fantiserar mer och mer att testa med en kille. Är gift men känner att jag verkligen vill. Nackdelen när man bor på en mindre som eskilstuna att hitta platser där killar finns.

Det är säkert 50 killar online just nu på grindr inom 20km från Eskilstuna. Eskilstuna är helt klart tillräckligt stort för att hitta andra killar.

Hittade även typ 30 annonser på bodycontact från killar i Eskilstuna som söker sexträffar med andra killar.
Svar på tråden Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?