Inlägg från: Spartacus |Visa alla inlägg
  • Spartacus

Augustibebis 2016

Hej!! Jag är 32 och väntar nr 4 i början av augusti det blev lite snarare än tanken men vi tror på kärlek och en positiv anda har en -08, -10 & -14. Och snart en -16!!!!! Helt galet. Och inget får man säga..än..för det känns lite tidigt..

Symptom: Foglossningen kom innan plusset :-/ Hungern är på max. Trött, men det kan ju vara mörkret.

Ska ringa om en tidig vul som med de andra. Hur mår ni andra?

• Spartacus

Hej igen alla! (Chocken har börjat lägga sig nu)...

32, Väntar nr 4 I början av augusti (5e enligt uträknaren) och är då i v 8. Har vetat sedan v 4 så känns som en evighet mår illa typ hela tiden och ser fram emot julledigt efter 2 dagar jobb till.

Ringde mvc idag och fick direkt tid för att ses och för ul v 13 i mitten av januari, det känns skönt med en milstolpe!

Måste berätta för min chef imorgon pga omorganisation och rätt synlig kula redan ???? ryktet går liksom.... önska mig lycka till!

• Spartacus

Kia82 det verkar vara standard här? Det sas inte kub iaf.... 2 ul i v 13 och 18 sa hon på mvc

Jag gör inga fostervattensprov osv iaf. Har aldrig gjort. Sist så visade sonen snopen i v 13-14 kanske man får se nåt nu med!

Hur många barn har du? Hur gamla är dom?

• Spartacus

Kia82 det verkar vara standard här? Det sas inte kub iaf.... 2 ul i v 13 och 18 sa hon på mvc

Jag gör inga fostervattensprov osv iaf. Har aldrig gjort. Sist så visade sonen snopen i v 13-14 kanske man får se nåt nu med!

Hur många barn har du? Hur gamla är dom?

• Spartacus
    Kia82 skrev 2015-12-22 20:41:34 följande:

Var bor du föresten?

Vad kul att kunna se könet så tidigt.

Jag bor Söderköping. Du?

Mina är födda -08, -10, -14 och nu -16 då det är lite tight men kanske kul för dom? Tycker dom har mycket glädje av varandra och leker ofta även om det periodvis är en del tjafs såklart...

Det är alltså din 5e! Full fart våra 4a var inte direkt planerad men Välkommen in i kaoset!

God jul!
Svar på tråden Augustibebis 2016