Inlägg från: frida1991 |Visa alla inlägg
  • frida1991

VILKET BF DATUM STÄMMER??

Hej! 

När vi plussade räknade vi ut att jag skulle ha BF 26 november enligt sista mensen och jag är säker på när den började/slutade och sen också när jag hade ÄL. Men när vi var på UL i v 9 blev vi flyttade till BF 4 december. Har inte tänkt mer på det förrens vi var hos min BM nu i v.38 och hon kände efter att huvudet var långt ner och fixerat och sa "ja men jag ser ju här enligt sista mensen har du BF 26 november" Detta har såklart fått mig att fundera lite på vilket som stämmer. Har kollat runt lite och hört mig för och de flesta säger att enligt mensen har stämt bäst. Hur var det för er? Vad tror ni? 

• Svar på tråden VILKET BF DATUM STÄMMER??
  • frida1991

Tack alla som skriver! Ja det verkar ju vara ett litet lotteri det här med när bebisen kommer, och ja den kommer när den är redo..men är mest roligt, och sen vara inställd på ett visst datum och det blir ett annat osv är rätt jobbigt pyskiskt.. Men kanske ska utgå från 4 december så blir jag inte besviken :)

• frida1991
    Nyfikna72 skrev 2015-11-19 18:02:46 följande:

Du vill helst att de ska tala om exakt när den vill ut?

Nej men om man ska utgå från BF datum 25 november eller 4 december som jag skrev i inlägget. Hurså? 
  • frida1991
    Moneal skrev 2015-11-19 19:07:29 följande:

Tidiga ul kan vara svåra att få ordentligt datum på och de kan väll växa lite olika fort oxå.

har du inte fått något nytt bf på rul skulle jag nog gå efter mensens första dag :)

Ja precis, det jag med tänkt..alla växer ju olika fort och är olika stora så borde ju inte vara så säkert! Får helt enkelt se och skriva här när det blev :) 
  • frida1991

Nej jag vet det med fixeringen att det inte har någon betydelse men hon sa att huvudet hade åkt ner väldigt långt. Dom ändrade inte BF på rul.. Får se helt enkelt vilket som stämde bäst :)

Svar på tråden VILKET BF DATUM STÄMMER??