exet o hans nya väntar barn
Fick i dag reda på att exet o hans nya väntar barn...känns som en käftsmäll
Fick i dag reda på att exet o hans nya väntar barn...känns som en käftsmäll
För att?
Förstår dig. Mitt ex flyttar ihop med sin nya och mina barn flyttar också dit ju.
Känns också som en käftsmäll.
Har ni barn ihop?
För att?
Varför är detta ett problem? Sköt ditt så sköter exet sitt, eller?
Jamen vad tror du?
Ja vi har två barn ihop...blev oplanerat gravid när våra andra två var små, han fick mig att göra abort med löftet att vi skulle vänta nått år till. Åren gick sen sa han att han inte ville ha fler, jag fick acceptera detta o sörja barnet jag inte fick o glädjas för de jag fick
Åren gick o sen skiljdes vi
Käftsmällen känns väll för att jag fick ge upp min tre barns dröm, göra abort för han ville inte ha fler.....nu har han våra två, en bonus p en ny på g
Det svider
Ja vi har två barn ihop...blev oplanerat gravid när våra andra två var små, han fick mig att göra abort med löftet att vi skulle vänta nått år till. Åren gick sen sa han att han inte ville ha fler, jag fick acceptera detta o sörja barnet jag inte fick o glädjas för de jag fick
Käftsmällen känns väll för att jag fick ge upp min tre barns dröm, göra abort för han ville inte ha fler.....nu har han våra två, en bonus p en ny på g
Det svider
Det svider