Inlägg från: LaLola |Visa alla inlägg
  • LaLola
    Anonym (X) skrev 2015-11-16 21:30:47 följande:
    Jamen vad tror du?
    Jag kan tro en hel del men det säger ju inget om hur det faktiskt är.
    Så då är det ju vettigare att fråga.
  • LaLola
    Anonym (Tess81) skrev 2015-11-16 21:35:03 följande:

Ja vi har två barn ihop...blev oplanerat gravid när våra andra två var små, han fick mig att göra abort med löftet att vi skulle vänta nått år till. Åren gick sen sa han att han inte ville ha fler, jag fick acceptera detta o sörja barnet jag inte fick o glädjas för de jag fick

Åren gick o sen skiljdes vi

Käftsmällen känns väll för att jag fick ge upp min tre barns dröm, göra abort för han ville inte ha fler.....nu har han våra två, en bonus p en ny på g

Det svider

Du kan alltså inte få fler barn?

Hur länge har ni varit skilda?
  • LaLola
    Anonym (?) skrev 2015-11-16 21:37:48 följande:
    Och en vacker dag kanske du träffar någon ny och skaffar barn med denna och kan således uppleva din trebarnsdröm! Ödet sa att två barn fick räcka med den mannen. Lämnade han dig var han ändå inget att ha. Du är (såvitt jag förstår av namnet) 34, hur är det på något sätt "kört" för dig rent barnmässigt? Fattar att det svider i och med det som hände, men ingenting är kört.
    Du tänker som mig.
  • LaLola
    Anonym (Tess81) skrev 2015-11-16 21:41:52 följande:

Snart 35

Jag vill inte skaffa barn efter det

O tanken på att skaffa barn med någon ny är inte jätte lockande mer skrämmande nu när jag vet att inget håller för evigt

Jag har 3 vänner som alla varit 40 när de skaffat barn nr 2 och nr 3. 35 är ju inte gammalt!

Nä, inget varar för evigt, det håller jag med om...men om chansen finns att få känna lycka under en period i livet..ska man då inte ta den chansen?
Svar på tråden exet o hans nya väntar barn