• Anonym (Tess81)

exet o hans nya väntar barn

Fick i dag reda på att exet o hans nya väntar barn...känns som en käftsmäll

• Svar på tråden exet o hans nya väntar barn
  • Anonym (Tess81)

Snart 35

Jag vill inte skaffa barn efter det

O tanken på att skaffa barn med någon ny är inte jätte lockande mer skrämmande nu när jag vet att inget håller för evigt

• Anonym (?)
    Anonym (Tess81) skrev 2015-11-16 21:41:52 följande:

Snart 35

O tanken på att skaffa barn med någon ny är inte jätte lockande mer skrämmande nu när jag vet att inget håller för evigt

Du kanske tänker annorlunda om du träffar någon ny som du vill skaffa barn med. Eller så gör du inte det. Hur som helst så var denna mannen inget att ha, bevisligen. Bara tiden kan avgöra.
  • LaLola
    Anonym (Tess81) skrev 2015-11-16 21:41:52 följande:

Snart 35

Jag har 3 vänner som alla varit 40 när de skaffat barn nr 2 och nr 3. 35 är ju inte gammalt!

Nä, inget varar för evigt, det håller jag med om...men om chansen finns att få känna lycka under en period i livet..ska man då inte ta den chansen?
  • Anonym (Dumpad)

Låter precis som jag funderar och som jag har det. Jag funderar också på hur man ska våga lita på nån på samma sätt igen.
    Jag var helt övertygad om att det var vi för evigt. :(

Varför gjorde han slut?

• Anonym (Jaha)

Ja? Han har ingen rätt att gå vidare menar du? Haha lev med det ts.

• jenny99

Klart det kan göra ont när ens ex ska ha barn eller går vidare.Det är helt naturligt,speciellt om känslor finns kvar.Prata ut dig hos vänner,låt det göra ont...och försök gå vidare hur svårt det än är.

• Anonym (Tess81)
    Anonym (Jaha) skrev 2015-11-17 07:12:47 följande:

Ja? Han har ingen rätt att gå vidare menar du? Haha lev med det ts.

Tänka sig att jag trodde familjeliv bestod av stöttande tjejer o kvinnor.....
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Tess81) skrev 2015-11-17 08:43:30 följande:
    Jag förstår din sorg, livet blir inte som man alltid planerar.

Det tar ett tag att komma över såna här grejer men till slut så gör du det.

Tro mig! Efter några år fattar du inte varför du höll ihop med honom i första taget!
  • annananonym
    Anonym (Tess81) skrev 2015-11-17 08:43:30 följande:

Jag förstår dig och lider med dig. Måste kännas jättetungt. Får du eller har du fått  hjälp att bearbeta aborten?

Önskar dig all lycka till!
  • Anonym (Samm sits)

Känner verkligen med dig.

När jag separerade för några år sedan var det drömmen om ett barn till som jag sörjde mest (har en son). En av anledningarna till separationen var att jag ville ha två barn och han bara ett, så nu när han fått barn med sin nya svider det lite i hjärtat.

Samtidigt är jag glad för min sons skull då han äntligen har fått ett syskon. Själv kommer jag inte att kunna få några fler barn efter en operation jag blev tvungen att göra.

• Anonym (Gläds med andra)

Före första skyll inte aborten åå någon annan du har oxå ett val ett slutgiltigt val hade du velat behålla hade di gjort det!!!

Svar på tråden exet o hans nya väntar barn