Biomammor på vem ligger ansvaret!
Jag är en mamma och ingenting annat.
Jag är en mamma och ingenting annat.
Jag är en mamma och ingenting annat. Eller jo, jag är en massa andra saker också men är mina barns mamma och ingenting annat.
Jag vill lära känna min bonus mamma och har försökt lite grann att prata med henne men hon visar inget intresse tillbaks.
Hade jag haft barn och inte varit ihop med pappan hade jag varit väldigt nyfiken på vem den nya är och allmänt på hur hon ser saker och ting.
Känns som jag får be om ursäkt för att jag frågade. Och be om ursäkt för att jag använde prefixet biomamma.
Jag menar väl egentligen att det borde finnasett intresse att i alla fall lära känna den nya.
[quorn ,09928][quote-nick]Anonym (mamma) skrev 2015-11-16 14:09:33 följande:[/quote-nick]Känner du dig störd över att exet inte bryr sig om dig? Känner du dig oviktig?
Vet du av vilken anledning tror du att barnets mamma inte visar öppet intresse för dig?
Ts, vet du av vilken anledning mamman inte visar öppet intresse för dig?
[quote=76011293][quote-nick]Anonym (mamma) skrev 2015-11-16 20:53:27 följande:[/quote-nick]Ts, vet du av vilken anledning mamman inte visar öppet intresse för dig. quote]
Jag vet faktiskt inte. Många tror jag är svartsjuk på henne men det kan vara så att hon är svartsjuk på mig då jag umgås med hennes dotter minst 85% av året. Dottern har ju sin vardag hos mig och pappan.
När mamman ringer på helgerna vill dottern inte prata med henne 3 av 4 gångerna. Det kan mycket väl vara så som ni säger också.
Mamman har förutom dottern en större pojk och en mindre plus en på väg till.
Ja, mamman får nog information om mig genom dottern. Tolkar det som att mamman känner sig hotad av mig då hon tidigt inte ville att bonus skulle kalla mig bonus mamma.