• Mariamx

Biomammor på vem ligger ansvaret!

Brumma skrev 2015-11-16 18:33:38 följande:

Om jag och min man hade separerat hade jag önskat få träffa den nya kvinnan. För hon kommer vara ngn som förhoppningsvis har stor del i mina barns liv.

Här kommer nämligen en kvinna (jag) som sover i samma säng som dottern. Som byter blöjor. Som tröstar, matar o myser.. Iallafall jag hade velat veta vem som umgicks med mitt barn på det sättet...

.

• Mariamx

[quote=76010532][quote-nick]Brumma skrev 2015-11-16 18:37:46 följande:[/quote-nick]Jag hade inte velat lära känna henne/träffa henne för att ha en relation med henne utan för att hon har en relation till mina barn.

• Mariamx

För mig handlar det om att jag vill mina barn det bästa. Om en person kommer att vara djupt involverad i mina barns liv, t.ex dagispersonal, skolpersonal jag anser jag det vara viktig att jag har en bra kontakt med dessa personer. Ännu viktigare om det finns folk som är ännu djupare involverade i mina barns liv, en bonusmamma som ju blir någon slags temporär vårdnadshavare. Hon kommer ju att röra sig i samma miljö som mina barn och då är det viktigt att mina barn har det bra och då krävs det att jag försöker ha en bra kontakt med henne. Mår mina barn inte bra hos henne så har jag inte samma möjlighet att påverka det om jag har en dålig kontakt med henne såsom jag skulle ha haft om det är problem med skolan eller dagiset.

Svar på tråden Biomammor på vem ligger ansvaret!