• smulpaj01

Biomammor på vem ligger ansvaret!

Mina bonusbarns mamma hade inget särskilt intresse av att lära känna mig tror jag. Jag hade inte heller någon tanke på att lära känna henne. Det var att lära känna barnet mitt fokus låg på - inte mamman.

Min bonus var dock 10 år när jag och hennes pappa träffades. Hade det gällt ett yngre barn så hade det kanske varit annorlunda. Nu fanns det liksom ingen större anledning. Relationen mellan föräldrarna fungerade dessutom bra och mamman litade på hans omdöme att han enbart introducera vettiga kvinnor för sina barn.

Idag har jag och mamman dock en nära relation, vi kramas när vi träffas och gillar varandra mycket.

• smulpaj01
    Anonym (?) skrev 2015-11-16 18:59:28 följande:

Okej. Så du är någon mans nya kvinna? Mannen har barn med en kvinna som inte visar något intresse för dig?

Hur gammalt är barnet?

Jag vill veta vem mitt ex träffar, pga att mitt barn fortfarande är litet. Men hade mitt barn varit typ tio år, så hade jag inte brytt mig.

Håller med. Hade jag haft ett litet barn som hade en bonusmamma i sitt liv så hade jag gärna velat träffa människan en gång och fått lite uppfattning om henne.

Men ett barn runt 10 eller över så hade jag inte brytt mig alls.

Hur gammal ts?
  • smulpaj01

Ansvaret ligger inte på någon, det är helt valfritt om man vill träffas eller ej.

Svar på tråden Biomammor på vem ligger ansvaret!