Planerar barn - Unga föräldrar
Berättade för sambon här ikväll med en liten supriselåda som stod i hallen med ljus omkring, samt stickan i. Han vart jätteglad men förvånad över att jag lyckats hålla mig från att berätta på hela dagen :)
Berättade för sambon här ikväll med en liten supriselåda som stod i hallen med ljus omkring, samt stickan i. Han vart jätteglad men förvånad över att jag lyckats hålla mig från att berätta på hela dagen :)
Jag fick blankt på fredagsmorgon men på kvällen fick jag ett svagt rosa streck. Svagt men tydligt. Man såg det utan ansträngning och det var rosa. På lördag morgon fick jag ett synligt plus på cb. Ge inte upp fören mensen kommer.
Bim idag. Synligare (tror jag) blodådror på brösten och ut över armarna. Ömma känningar i bröstvårtorna försvann igår eller i förrgår om jag inte missminner mig. Kändes lite konstigt i nedre delen av magen tidigt imorse, osäker på om det är mensvärk/molvärk eller gasig i magen haha. Tog ett negativt test imorse så det kändes väldigt tråkigt, bör jag vänta lite till och ta ett nytt test eller är det kört?
Ja precis, det är ju mest grått vitt och beige-liknande färger som är mest neutrala men samtidigt dom som jag iallafall tycker är finast :) Hoppas att han blir glad! Hoppas att det går bra för både dig och mig för då har vi ju bf så nära, och bor så nära varandra :)
Senare i veckan sa du ju ;) vad kul att han blev så glad. Jag bytte vc idag och ska kontakta barnmorskan imorgon för inskrivning :)
Grattis, vad roligt! :)
Är du 93a eller 92a? :)
Får man hoppa in här? Jag är 23 år och har BF 29/8, har precis gått in i v. 15. Just nu väntar jag på att denna eviga trötthet ska börja lägga sig.
Jag är 92a, hinner bli 24 innan bebis kommer ut :)
Härligt! Var bor du nånstans? :)
Jag ser något svagt där. Hoppas!
Vad tror ni om de här cb testet?:)
Arh, vilken bm har du? Privat? Jag går inte till privat, men min håller även till i Sundsvall, inte bara Timrå. :) ska träffa henne idag och jag är så nervös! Tusen tankar som snurrar i huvudet och jag känner mig så förvirrad. :)
Jag tänkte ta i söråker men jag bytte vc i måndags så jag har bokat i bosvedjans men dom hade ganska fullt så ska inte dit förrän 17e, så två veckor kvar :) hoppas att det gick bra, du får ju gärna skriva en liten sammanfattning av det som hon pratade om så man är lite förberedd. Följde din sambo med eller åkte du själv? :)