Inlägg från: Jennymariaa |Visa alla inlägg
  • Jennymariaa

Planerar barn - Unga föräldrar

Själv har man bim om 5 dagar, eviga väntan!!

• Jennymariaa

6 dagar skulle det ju stå & fick på kvällen en pytteliten blödning så hoppas det är en nidis :))

• Jennymariaa
    Familjelivet skrev 2015-12-06 08:42:12 följande:

Jag har nyss plussat! Vi är gravida! 2-3 veckor stod de på testet ????

Åh vad kul!!!
  • Jennymariaa
    Anonym (Äpple) skrev 2015-12-07 11:29:20 följande:
    Har sett många unga par vars relationer och situation trasas sönder av att de skaffar barn för tidigt. Tycker bara att det är tråkigt att se och tråkigt för barnen.
    Anser bara att barn skall kunna växa upp i en trygg miljö med bra boende. För många är för spontana med att kasta sig in i familjelivet utan att tänka rationellt.

Lycka till med livet TS! Ni verkar ha läget under kontroll.
    Finns många exempel på det men alla behöver inte vara så :)
  • Jennymariaa
    arh skrev 2015-12-07 15:42:18 följande:

Nu tycker jag att vi slopar den negativa stämningen som vart här. Vi alla vet vad vi vill och har våra krav och mål att uppfylla. Ingen ska komma och tycka att vi förstör våra liv, det är den personens åsikt och har såklart rätt att tycka så men det betyder inte att personen har rätt i det den säger. 

Tillbaka till våra samtal.. Jag liksom förra månaden längtar ihjäl mig till BIM som är beräknat runt 19e!! :( Köpte grevid test idag så nu ligger det i badrumsskåpet och väntar. Känner mig dock mer lugn denna månaden men som sagt, det är lååångt kvar till bim och vad som helst kan hända haha :/ :)

Håller tummarna men det vet du redan!! :) min mens har precis slutat så då är det snart dags igen. Men fick mysa bebis igår hela dagen så har stillat begäret lite haha
  • Jennymariaa
    Anonym (C) skrev 2015-12-08 11:24:45 följande:

Brukar ni titta på "unga föräldrar" på tv4 play?

Nä aldrig sett! Är det bra?? :)
  • Jennymariaa
    Anonym (C) skrev 2015-12-08 16:59:45 följande:
    Jo det är rätt roligt, bara 10 minuters avsnitt dock. En del i det programmet är jätteunga, jag själv är 22 och tycker jag är ung men många som är under 18 i det programmet. :)
    Ja jag googlade lite & såg åldrarna och kände väl att det inte var riktigt samma nivå men kan vara kul & titta ändå :)
  • Jennymariaa
    Anonym (C) skrev 2015-12-08 21:53:07 följande:

Har ni stor erfarenhet av barn? Jag har många syskonbarn och anser att jag har rätt stor erfarenhet även om alla såklart är nybörjare innan man har egna barn. Sambon har också rätt stor erfarenhet. :)

Har några lånebarn <3 men känns ändå nervöst bara tanken att ha en egen lixom :))
  • Jennymariaa
    Anonym (C) skrev 2015-12-18 10:29:09 följande:

Bim idag och negativt test.. :/ hoppas mensen inte kommer och att det blir ett positivt test om nån dag.

Håller tummarna!!! :))
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar