citronen95 skrev 2016-06-19 21:33:58 följande:
Måste bara fråga om någon har känt som mig. Äl +10 idag och jag har börjat få så dålig smak i munnen, typ surt gammalt äpple haha svårt o förklara. Men denna smaken är så stark så ingen mat eller dryck smakar längre gott :( har aldrig haft så innan och hjälper inte att borsta tänderna och använda flux.. kan detta vara ett tecken på graviditet? Har hittills inte känt något annat!
Kan vara. Är du helt 100 på äl datum eller kan det ha hänt tidigare? Clearblue har test man kan testa med bim -4 men bara med typ 56% chans att visa rätt. Men även fast du inte kan plussa på sticka pga för låga hormonvärden så kan du ändå vara gravid.
Jag testade bim-5 av misstag (fick för mig att det var -4) det visade negativt och var på en måndag. Tisdagen var jag lite nere tills jag kom på att jag räknat fel och jag kom på att chansen var ännu mindre än 56% att det skulle ha visat rätt. På onsdagen kändes det uppblåst på annat sätt än som vid mens när jag satt ner. Torsdagens gympass kändes det väldigt märkligt på och på fredag på bim0 så plussade jag.
Så det bästa är att vänta till bim trots att det är svårt men det är ju bara 5 dagar kvar :)