Planerar barn - Unga föräldrar
Berättade för sambon här ikväll med en liten supriselåda som stod i hallen med ljus omkring, samt stickan i. Han vart jätteglad men förvånad över att jag lyckats hålla mig från att berätta på hela dagen :)
Berättade för sambon här ikväll med en liten supriselåda som stod i hallen med ljus omkring, samt stickan i. Han vart jätteglad men förvånad över att jag lyckats hålla mig från att berätta på hela dagen :)
Berättade för mamma och svärmor idag med en liten ask. Drog linen "Vi var på birsta idag och handlade, också hittade vi det här som bara skrek ditt namn"
Mammas reaktion var: Åhh. Åhh. Hur visste du att jag var med barn haha och sen jätteglad och kramades
Svärmors reaktion: Blev så glad att hon började gråta och tappade alla ord.
Vart minst sagt en väldigt bra dag med positiva reaktioner trots vår unga ålder :)
Men så fint! Ska åka in på Birsta till nästa helg och knåpa ihop något fint så jag kan berätta för familjen och så.
Idag går jag in i Vecka 6 i min app så står det att embryot "lillabebis" som jag säger, att denna veckan börjar dens hjärta att slå av egen kraft som inte ens är större än ett vallmofrö. Det är jättehäftigt enligt mig att min lillabebis denna vecka blir levande :)
Jag mår iallafall jättebra, skrämmande bra, det känns som att det är för bra för att vara sant. I och med att det är så tidigt så är jag ju lite orolig att något ska bli fel men jag försöker inte tänka på det allt för mycket iallafall.
Dom enda symptomen jag har är uppsvälld mage och ömma bröst, inte mycket mer än så och jag hoppas att jag slipper illamåendet :)