• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Ursäktar lite TMI..

Igår kom någonting som jag har svårt att tolka, det kan antingen vara en rätt så riklig nidblödning eller mens oavsett är det så pass att jag har satt in koppen idag. Så idag har jag inte varit på topp, mycket tankar idag (höll på att börja gråta när jag och sambon satt och pratade på restaurangen) och det känns mer denna gång än de gånger innan. Men jaja, jag får väl vänta några dagar med att testa till det här är över. För övrigt är jag hårdare än vanligt precis under magen men samtidigt har jag haft en mensvärksliknande känsla till och från ner till. Jag håller fortfarande tummarna trots att jag idag har varit mest bitter. Men blir det inget nu så ska vi som sagt vänta till april-maj så vi får en -17 bebis istället för en bebis född så sent på året. Hoppas allt är bra med er <3

• arh
    obalanserad skrev 2016-01-27 00:26:32 följande:
    Har du blödit mycket? Hoppas det var en nidblödning och att ni lyckas denna gång <3
    Jag har haft ganska mycket "mensvärk" idag trots att det är en vecka kvar till beräknad mens så hoppas det tog sig..
    Nja, det är ju mindre än vad min mens brukar vara men ändå rätt mycket, har kollat runt mycket forum osv där en del skriver att de haft mensliknande (mängd och antal dagar) nidblödningar. Men vi får se :/ håller tummarna för er att mensen håller sig borta för er iallafall :) .
  • arh
    Jennymariaa skrev 2016-01-31 08:01:40 följande:
    Hur har det gått??
    Det var mensen som kom.. Hur har det gått för dig?
  • arh
    Jennymariaa skrev 2016-01-31 14:36:17 följande:
    Går in i v.10 snart :)
    Grattis vad kul :)!
  • arh

Denna månad kommer jag och min sambo inte försöka lika mycket som tidigare månader (vi kommer alltså inte att hålla koll på ägglossning osv), utan blir det så blir det. Just eftersom att jag vill kunna träna som jag gjort innan vi började försöka, jag vill helst inte ha en bebis född så sent på året och jag vill kunna släppa den här bebishetsen jag kommit in i. Har dock inte blivit mycket bättre då en av mina vänner nyligen berättade att hon och hennes sambo ska ha bebis.

Hoppas det går bra för er som blivit gravida. Jag vill gärna att nu uppdaterar oss lite och hur det går och hur ni mår :)

Jag hoppas också att ni som inte ännu blivit gravida har det bra och jag håller tummarna för er :)

• arh
    farmgirl skrev 2016-02-04 09:51:46 följande:

är precis fyllda 21, plussade igår morse tog då ett clearblue med veckoindikator som visade 2-3v så glad!!!
    fler unga i Uppsala? <3

Grattis :)
  • arh
    Miniflicka93 skrev 2016-02-05 19:57:05 följande:

Tittar in här igen och kollar läget! :D Hur går de för er? :) Gått in i vecka 16 nu och dagarna bara flyger iväg <3

Grattis! För mig och min sambo går det segt tyvärr :/
  • arh
    Önskan94 skrev 2016-02-08 21:30:33 följande:

Gick in i v11 idag och ska se lilla pyret på torsdag! Gud va jag längtar och vill bara komma till v 13 nuuu.. Jag håller tummarna för alla er andra att ni får era plus inom snar framtid!

Gud vad spännande att få se den lilla för första gången, lycka till :)
  • arh
    Familjelivet skrev 2016-02-09 10:41:07 följande:
    Det kanske är då det släpper, och det blir en liten bebis, när man inte tänker på det på samma vis :) försök att lev som vanligt så kommer det nog ett plus. jag håller tummarna för er! :)
    Jag har gått in i vecka 15, inga krämpor alls än så länge förutom att jag får ont i svanskotan ibland vilket jag hört att man kan få som gravid. 
    Precis, lite så vi tänker :) vilken lyx graviditet du verkar ha än så länge, utom det där med svanskotan då såklart hehe :)
  • arh
    Miniflicka93 skrev 2016-02-10 18:22:53 följande:
    Hur länge har ni försökt nu? Skönt att ni kämpar på iaf! Snart kommer ni ha eran lilla knodd med <3 Även om jag är super glad att jag är gravid med en frisk fin bebis osv så saknar jag lite hela den där spänningen i att försöka få barn xD att sitta och invänta bim.. ta tester och hoppas på ett plus :P Snacka om att man e test beroende då :$
    4e månaden nu i aktivt försökande men känns som för alltid haha, dock kör vi med ett slags uppehåll just nu, eller ja jag försöker väl mest lura mig själv att vi inte försöker så att det tillslut blir :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar