Detta kommer hända i Sverige med snart!!
Så läskigt! Folk har blivit nermejade med automatvapen verkar det som. Reporter som rapportera sa han såg över 10 kroppar utanför restaurangen
Så läskigt! Folk har blivit nermejade med automatvapen verkar det som. Reporter som rapportera sa han såg över 10 kroppar utanför restaurangen
Jag har länge varit rädd för fundamentalister. Tycker bara inte att det är så hygglo att stänga ute de som flyr från samma sak som jag själv är rädd för.
Nu pratar dom på CNN att IS smugglar in terrorister med flyktingströmmen och det är därför Frankrike stänger gränsen.
Tyvärr så kommer det nog inom en snar framtid att även hända i Sverige ett stort dåd.
Stäng gränserna hit också!
Självmordsbombare konfirmerat av polisen..
Du är naiv som tror att det skulle ha annat än högst marginell effekt. Grupper som IS är resurstarka och tar sig in ändå.
Finns det något bevis för att detta skulle gjorts av flyktingar? Varför drar ni den parallellen? Majoriteten av flyktingar flyr från IS, krig, våld och islamism. Om de gillade detta skulle de ju stannat i sina hemländer.
Ditt jävla vider, vadå vars enda syfte är att döda västerlänningar?
Tror du shiamuslimer, yezidier, kristna från Mellanöstern och andra minoriteter som blir brutalt mördade just nu skulle hålla med dig?
Sluta vara sån egoist, vad fan ska IS ens med dig som västerlänning att göra?
[quote=76001233][quote-nick]Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 00:51:52 följande:[/quote-nick]Jag avskyr IS, och jag avskyr idioter som tror att IS endast vill döda västerlänningar och spottar på människor i Mellanöstern som just nu lever i ett helvete.
Du lever i Sverige, är inte ett dugg drabbad och behöver inte oroa dig för att dina barn ska bli halshuggna när som helst, men ändå har du mage att ta på dig offerkoftan och se dig som det största offret bara för att du är västerlänning?
Fyfan vad vidrigt. [/quote
Inte ett dugg drabbad?? Omg är du på riktgt!
Att Frankrike nu när det är undantagstillstånd stänger gränserna kanske främst handlar om att hindra gärningsmän att ta sig ut....