Tidiga symtom tråden!
Kanske lite ot, men brukar de inre blygdläpparna bli mörkare innan /under mensen? Oavsett om man är gravid eller ej.
Kanske lite ot, men brukar de inre blygdläpparna bli mörkare innan /under mensen? Oavsett om man är gravid eller ej.
Hoppar in i tråden, är på äl+3 & första ordentliga försöket sedan sonen föddes i okt-14.
Hade varit urmysigt med ett plus såhär före jul !
Har varit illamående två dagar, igår däckade jag framför tv.n före 22 vilket är olikt mig då jag är en kvällsmänniska.
Jag är väldigt känslig för hormonförändringar så jag brukar veta långt före stickan ger plus, har dock haft alldeles för många mf, men de problemet är löst.
Jag äter extra d-vitamin+folsyra & dricker ett glas tomatjuice per dag.
Någon mer med bim om sisådär 10-11dgr? Hur mår ni?
Hej! Vad roligt :) Kommer dock illamående och sånt sådär snabbt efter äl? Vet inte hur jag känner riktigt, har känt efter så mycket tidigare månader utan att det varit något så vågar inte känna efter nu. Har Bim 10/12 :)
Äl+6 idag & jag är fortsatt illamående då & då mestadels morgon & kväll, troligtvis tar jag ett test imorgon & hoppas på att kunna skymta ett litet streck förutom illamående så är jag gasig & har huvudvärk nästan varje dag.
Äl+7 svagt plus imorse, ush så nervöst, hoppas på att det ska öka fint nu framöver så det inte stannar av.
Illamående då & då, massa gaser & ursäkta detaljer snorgula flytningar, tröttare än vad jag brukar, blir tvärarg på maken men har inte den blekaste aning om varför, stackarn!
Såg det svaga strecket? illamåendet kommer i vågor. Har inte berättat för maken ännu vill fä ett skarpare resultat först
Äl+8 idag & så här såg morgonens sticka ut hoppas så att det fortsätter öka fint