Inlägg från: Anonym (Bull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bull)

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Som jag skrivit här så har jag varit den extra killen till ett par ett antal gånger. Om någon undrar hur det känns att vara Bull och vad det innebär, så är det bara att fråga.

• Anonym (Bull)
    Linux1003 skrev 2015-11-24 12:44:39 följande:
    Tja, du kan ju låta bli och läsa så slipper din ärta till hjärna anstränga sig i onödan.
    Haha. Mycket missuppfattningar här.
  • Anonym (Bull)
    Anabolakillen4 skrev 2015-11-24 11:06:56 följande:
    Hur känns det när den extra killen trycker på dig?

Hur tror du det kommer kännas när jag får tag på dig och plockar med dig till gymmet så att de stora, elaka grabbarna kan förgripa sig på dig och senare daska vett i dig?
    Nu är det ju jag som är den extra killen. Inte intresserad av att trycka på mannen i paret. Han får hålla sig undan eller sitta i ett hörn.
  • Anonym (Bull)
    Anders 386 skrev 2015-11-24 14:46:31 följande:
    Du ställer upp när det handlar mer om cuckoldförhållande alltså? 

Mina fantasier handlar nog mera om en jämställd trekant där man turas om eller hjälps åt att tillfredsställa kvinnan. Inget krångel med DP eller så, mera som att kvinnan får kuk av en och smek från en annan....  
    Men jag måste nog erkänna att det skulle ligga njutning i både att se mannen som knullar min fru och min fru som blir knullad av en annan man. Och få se sin fru smeka och suga en annan mans kuk. 
    Kommentarer på det "AnabolaKillen"  ???  Oskyldig Skrattande

"Bull" kanske skulle starta en egen tråd i ämnet. Kul att veta hur andra tänker?
    Nja, beror på vad man lägger i begreppet cuckold. Det kan ju innehålla element av förnedring, och det är jag inte så pigg på. Finns nog alla varianter där. Det mesta i den vägen jag har varit med om är att hon och jag säger saker när vi knullar inför honom. Hon kan säga till honom: "Se och lär älskling" eller "Gud vilken skön kuk han har" eller liknande. Och jag kan säga: "Gillar du att se på nu när jag knullar din fru". Typ så.
    Ja, kanske ska starta en egen tråd på temat. Om intresse finns.
  • Anonym (Bull)
    Uffe42 skrev 2015-11-25 00:20:48 följande:

Tror inte du ska vara orolig för att han träffar andra utan om jag skulle svara för honom om han vore som jag så svar har bara haft detta som en galen fantasi som jag bara behövt mognas runt tankarna om detta skulle vara okej och varför inte om båda partner är överens om saken ! Jag tycker prova så får ni se om det funkar eller inte! Jag kan vara provkandidaten om man får skoja lite på sidan..........

Haha ... finns nog många kandidater.
  • Anonym (Bull)
    Anders 386 skrev 2015-11-25 13:17:03 följande:
    Men efter vad jag läst mig till är det många som visar intresse på BC tex - men det är också många som backar ur när det börjar bli allvar. 

Men vad är det som lockar mest med att vara "extraman" eller "Bull"?. Är det möjligheten till okomplicerad sex utan känslor och sociala åtaganden - eller finns en speciell lockelse att här finns en kvinna som vill ha mig för att mannen inte räcker till? 
    Båda svaren är rätt, i alla fall för mig. När jag träffar ett par är det för sex. Inget annat. Ingen av oss är ute efter en kärleksrelation. Hon har ju redan en. Och hon är inte ute efter att vara otrogen eftersom han är införstådd och ofta är åskådare.

Sedan ger det en speciell tillfredsställelse att vara den man hon vill ha sex med. Hela situationen är upphetsande med en man som sitter tyst och tittar på när jag tar hans kvinna.

Att komma så långt tar sin tid och flera möten. Det gäller ju för mig att bli den man hon föredrar att ha sex med, och det byggs upp successivt. Jag måste utstråla sex och vara en som tar ledningen, en alfahanne kanske man kan säga.

• Anonym (Bull)
    Anders 386 skrev 2015-11-25 13:17:03 följande:
    Men efter vad jag läst mig till är det många som visar intresse på BC tex - men det är också många som backar ur när det börjar bli allvar. 

Men vad är det som lockar mest med att vara "extraman" eller "Bull"?. Är det möjligheten till okomplicerad sex utan känslor och sociala åtaganden - eller finns en speciell lockelse att här finns en kvinna som vill ha mig för att mannen inte räcker till? 
    Och ja, jag kan tänka mig att en del backar ur när det blir allvar. Gäller för de två att prata igenom det ordentligt innan.
  • Anonym (Bull)

Dags att väcka den här tråden till liv igen? Hur har det gått för trådstartaren?

• Anonym (Bull)
    Hansemma skrev 2015-11-28 20:47:33 följande:

Snart är det julfest så också för frun. Hoppas man får ett meddelande att hon följer någon kollega hem för en underbar natt. Så härligt om hon kommer hem sedan på morgonen förmiddagen efter en natt full av sex.

Gör du på samma sätt? Alltså messar till frun om du får napp på julfest?
  • Anonym (Bull)
    skånekille skrev 2015-11-29 09:33:13 följande:

TS, Hur har det gått, vi är alla nyfikna Skrattande

Det har nog gått bra ... hoppas det i alla fall.
  • Anonym (Bull)
    Peter53432 skrev 2015-12-03 19:36:43 följande:

Bumpar den här då även jag är en av dom som vill se min sambo knulla andra män!

Drömmer om det varje dag men det känns så svårt att berätta för henne :( Hon har reagerat starkt förut när jag tagit upp lite snuskigare grejjor...

Hur har det gått för dig Kia? Tänker du genomföra det? Blir du kåtare och kåtare ju mer du tänker på det?

Ja, det där måste ni vara helt eniga om innan ni prövar.
  • Anonym (Bull)
    Anonym (§7) skrev 2015-12-07 11:31:27 följande:

Kia (TS) och Bull (drivande i tråden) är samma person.

Där har du fel.
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra