MIn kille vill gärna att jag har sex med andra
Som jag skrivit här så har jag varit den extra killen till ett par ett antal gånger. Om någon undrar hur det känns att vara Bull och vad det innebär, så är det bara att fråga.
Som jag skrivit här så har jag varit den extra killen till ett par ett antal gånger. Om någon undrar hur det känns att vara Bull och vad det innebär, så är det bara att fråga.
Tror inte du ska vara orolig för att han träffar andra utan om jag skulle svara för honom om han vore som jag så svar har bara haft detta som en galen fantasi som jag bara behövt mognas runt tankarna om detta skulle vara okej och varför inte om båda partner är överens om saken ! Jag tycker prova så får ni se om det funkar eller inte! Jag kan vara provkandidaten om man får skoja lite på sidan..........
Dags att väcka den här tråden till liv igen? Hur har det gått för trådstartaren?
Snart är det julfest så också för frun. Hoppas man får ett meddelande att hon följer någon kollega hem för en underbar natt. Så härligt om hon kommer hem sedan på morgonen förmiddagen efter en natt full av sex.
TS, Hur har det gått, vi är alla nyfikna
Bumpar den här då även jag är en av dom som vill se min sambo knulla andra män!
Drömmer om det varje dag men det känns så svårt att berätta för henne :( Hon har reagerat starkt förut när jag tagit upp lite snuskigare grejjor...
Hur har det gått för dig Kia? Tänker du genomföra det? Blir du kåtare och kåtare ju mer du tänker på det?
Kia (TS) och Bull (drivande i tråden) är samma person.