Är du svartsjuk?
Det kan hända ibland när mina hjärnspöken spelar mig ett spratt! Men jag vet att min man inte tittar på nån annan. Vi kan gå förbi snygga brudar som kollar in min man men min man ser inte öht. I början kunde jag säga, fy fan va hon glodde och ändå kollat min man under tiden och han undrade vem och jag såg att inte la nån notis om bruden som kollade in honom. Även när vi varit ute på krogen så har brudar kommit fram och raggat upp honom men han har vänt sig mot mig och sagt, det här är min fru, har jag inte suttit vid samma bord har han ändå visat dom att jag är hans fru och att inget intresse finns.
Jag är inte vacker och definitivt ingen skönhet men kan se snygg ut i smink, däremot har jag en stark självkänsla. Tjejerna däremot som raggat på min man är oftast väldigt vackra men har haft dålig självkänsla. När min man har avböjt deras inviter så har de gått till attack mot mitt utseende. Hur fan kan du va med henne, jag är ju mycket snyggare. Och det är väl där problemet ligger hos de snyggare brudarna. De ser bara till utsidan och har ett skralt innehåll. Ändå kan mina hjärnspöken spela mig ett spratt emellan åt men att kalla det svartsjuka, nä jag blir inte svartsjuk. Han kan få vem han vill men har valt mig. Han kanske inte är mig trogen, det är inget jag vet om iaf. Men skulle så vara fallet är jag värd någon bättre.