Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BIM januari 2016

Jaha imorgon är dagen D. Min mens brukar alltid komma på natten. Får se om den kommer imorgon.

Min månad har varit lite annorlunda mot vad den brukar, vet inte om det kan bero på att jag började äta folsyra och d-vitamin för ca 3 veckor sen.

Jag brukar få ont i brösten strax efter äl som sitter i tills mensen kommer. Mensvärken brukar komma när jag sätter in första tampongen.

Denna månaden fick jag ont i brösten på äl+11 och mensvärk har jag haft sedan äl+10...väldigt konstigt.

Hoppas testen jag tog som visade negativt häromdagen bara var för tidigt och att mensen inte kommer imorgon

• sebbejonte
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2016-01-05 23:47:54 följande:

Vet inte om jag är inskriven i Bim lista, tror det iaf 18/1 är min bim. För första gången har jag inte använt mer än 1 ÄL test efter 5 missfall och tokig testande varenda dag. Sista MF v.6 var förra månad då bröt man ihop. Så jag sa - nu vilar man ett tag, dessutom mannen har fått prestationsångest ( har erektion men kan ej komma om han är inne, bara utanför) då sannolikhet till graviditet är lika med noll ( fick inseminera mig själv men tror inte att det hjälper) dock för första gången tydlig ÄL och temp åkte dagen efter till 36.88 från 36.3 vilket aldrig händer annars då den stiger med 0,05 /0,1 sakta i vanliga fall. Nu vet man i alla fall att kroppen fungerar. Åt munkpeppar första 5 dagar av cykel men fick utslag över hela kroppen som vattkoppor så var tvungen att sluta, men jag märkte att fick ÄL värk redan på dag 5-6 och skulle jag fortsätta äta så skulle få äl på dag 10 senast... Mycket tydligare äl pga munkpeppar. Nu på äl+2 och väntar lydigt på mens. Undrar hur många som hade sån stark testberoende som jag som gjorde en själv handikappad nästan då ens liv snurrade bara runt testande och mycket pengar gick åt. Ibland tog jag 10 tester per dag! Skönt i alla fall att man fick tillbaka sitt liv för längtan efter barn kan faktiskt driva en till vansinne eller in i väldigt djup depression. Detta skriver jag för att varna andra då det tog mig 6 månader att komma ur onda cirkel. Skulle jag inte testa tidigt- skulle inte ta reda på att jag hade tidiga missfall - skulle inte gå in i depression och få den beteende som förbryllat och gjort orolig min familj.

Du är inte med, ska jag skriva in dig?
  • sebbejonte
    Acire94 skrev 2016-01-06 03:12:50 följande:

Min mens kom den 4e så ni kan plocka bort mig :(

Men nej! Åh så tråkigt :(
  • sebbejonte

Då var bim här. Mensen har inte kommit inatt som den brukar göra. Får väl se vad som händer under dagen. Spännande!

• sebbejonte
    soofa skrev 2016-01-06 07:43:39 följande:

Åh, vad spännande! Tänker du testa i morgon om inte mensen kommer?

Jag vet inte haha. Har inga test hemma så väntar kanske till fredag isåfall. De negativa testen ligger fortfarande i bakhuvudet så jag känner inte så mycket hopp så väntar nog lite.
  • sebbejonte
    soofa skrev 2016-01-06 08:26:49 följande:

Förstår dig, jag vågar inte testa på grund av rädsla över att bli besviken. Är på äl + 10 i dag. Men din mens brukar aldrig vara sen eller? Har den inte kommit senast fredag så måste du ju ta ett test! :)

Nej aldrig men den kan komma mellan dag 26-28 och idag är jag på dag 27 o 9 av 10 ggr kommer den dag 27 men lika bra att vänta tills fredag om den inte kommer
  • sebbejonte
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2016-01-06 16:56:36 följande:

Kolla under namnet Elena-Mikaela ... Vet ej varför trycktes anonym.. Från annan tråd kan ske... Ska skriva under mitt namn i forts. Om jag är inte med skriv 18/1 elena-Mikaela , 15 försök, 2-A barnet. Tack

Hittade dig :)
  • sebbejonte

Ingen mens har kommit idag. Hoppas innerligt att den inte kommer inatt heller. Den brukar alltid komma på natten....dag 28 imorgon....passerar jag morgondagen också så kommer jag ta ett test....

• sebbejonte
    soofa skrev 2016-01-06 19:20:12 följande:

Åh, jag håller tummarna! Själv har jag fått ljusrosa flytningar i dag på äl + 10. Brukar få spottings från äl + 12 så antagligen kommer de tidigare den här månaden. SÅ besviken. :(

Usch så trist men som ni sa till mig, tappa inte hoppet än!!! Mensen är inte här ännu så då håller vi tummarna.
Svar på tråden BIM januari 2016