Anonym (Barnlängtan) skrev 2016-01-05 23:47:54 följande:
Vet inte om jag är inskriven i Bim lista, tror det iaf 18/1 är min bim. För första gången har jag inte använt mer än 1 ÄL test efter 5 missfall och tokig testande varenda dag. Sista MF v.6 var förra månad då bröt man ihop. Så jag sa - nu vilar man ett tag, dessutom mannen har fått prestationsångest ( har erektion men kan ej komma om han är inne, bara utanför) då sannolikhet till graviditet är lika med noll ( fick inseminera mig själv men tror inte att det hjälper) dock för första gången tydlig ÄL och temp åkte dagen efter till 36.88 från 36.3 vilket aldrig händer annars då den stiger med 0,05 /0,1 sakta i vanliga fall. Nu vet man i alla fall att kroppen fungerar. Åt munkpeppar första 5 dagar av cykel men fick utslag över hela kroppen som vattkoppor så var tvungen att sluta, men jag märkte att fick ÄL värk redan på dag 5-6 och skulle jag fortsätta äta så skulle få äl på dag 10 senast... Mycket tydligare äl pga munkpeppar. Nu på äl+2 och väntar lydigt på mens. Undrar hur många som hade sån stark testberoende som jag som gjorde en själv handikappad nästan då ens liv snurrade bara runt testande och mycket pengar gick åt. Ibland tog jag 10 tester per dag! Skönt i alla fall att man fick tillbaka sitt liv för längtan efter barn kan faktiskt driva en till vansinne eller in i väldigt djup depression. Detta skriver jag för att varna andra då det tog mig 6 månader att komma ur onda cirkel. Skulle jag inte testa tidigt- skulle inte ta reda på att jag hade tidiga missfall - skulle inte gå in i depression och få den beteende som förbryllat och gjort orolig min familj.
Du är inte med, ska jag skriva in dig?