BIM januari 2016
Jag ser ett svagt svagt blått streck men jag kanske har blivit inbillningssjuk... ser ni det jag ser?
Om ingen ser det jag tror att jag ser, ja då börjar jag fan bli knäpp. Vad kan detta vara?
Jag är helt skakis nu - ser ni??? Har jag plussat??
Tack! :D Helt overkligt.. Första månaden med bidrottninggelé, funkade uppenbarligen för min del ;D
Alltså även jag känner av en ökad sexlust, askul ju!
Jag är med barn!!!!:) tror inte det är sant! Efter nästan 2,5 år:D
Jag sitter med hjärtat i halsgropen..
Kunde inte hålla mig längre, BIM -6, taget med morgonurin.
Drog ner lite på ljusstyrkan, men tycker mig se ett svaaagt ljusrosa streck?! Behöver inte vinkla testet för att se det.
Eller så är det mina ögon som spelar mig ett spratt..
Knäpp kropp ja! Jag vet att det är lite knäppt i denna tråden, men herre va jag hoppas att jag får min mens idag! Är på cd 32 och det vore så skönt om den bara kom igång. Hade ett positivt äl test 2/1 så stämmer de så är det ju äl+ 18 eller nått idag. Då borde den ju komma, har testat och jag är inte gravid. Vore så skönt om kroppen bara kunde vara normal! Känner mig bitter, hur ska jag lyckas bli med barn om kroppen inte är som den ska?
Fantastiskt - verkar bli en lång cykel igen. Ingen mens och cd 33 ... Har dock super pms, grinig och lätt irriterad som få. Hoppas den kommer snart!
Som jag skrivit tidigare har jag inte känt mig speciellt gravid. Får in i vecka 7 (6+0) på lördag. Haft lite halsbränna på kvällarna i två dagar.
Men till saken. Eftersom jag inte känt mig gravid och såg att jag hade ett graviditets test kvar, så var jag ju bara tvungen att ta det. Plus sträcket kom direkt. Så ja inga tvivel nu då att jag väntar en liten som lever i magen nu.
Samma här! Visst är det fantastiskt med långa cykler. Inte..
Är på dag 40 nu och börjar känna av att den kan komma snart...
Hoppas på inatt!
Så jag kan börja med min apiforce, har redan börjat för två dagar sen med rosenrot, se om det hjälper..
Hoppas du slipper vänta för länge!
Börjar verkligen få hopp nu!! 3 dagar sen mens, halsbränna från h*lvetet dag ut och dag in. Imorse satt jag helt panikslagen på sängkanten nära på att kräkas av ett så sjukligt illamående. "Mensvärk" men inte en tillstymmelse till mens på väg.. lotion flytningarna kvarstår och tunga ömma brösten med.
Vart tillochmed åksjuk när jag körde på trafikskolan, vi fick stanna intill kanten så jag fick 5 minuters frisk luft haha!! Åååhhh vad jag hoppas!!
Puh, skönt att se att hcg ökar, vänstra testet i tisdags på bim-3 och högra idag på bim :)
Samma här! Visst är det fantastiskt med långa cykler. Inte..
Är på dag 40 nu och börjar känna av att den kan komma snart...
Hoppas på inatt!
Så jag kan börja med min apiforce, har redan börjat för två dagar sen med rosenrot, se om det hjälper..
Hoppas du slipper vänta för länge!
Tog detta precis! Strecket kom inom tiden o jag är på cd 41.. Kan det stämma??? Iaf e jag chockad!
Tog ett cb nu också! Va e detta?? Hahaha jag dör!! Måste haft ägglossning på cd32 när jag hade positiva ägglossningstester, men det trodde jag berodde på att mensen var på väg! Är på äl +9 nu då..
Då är vi två. Är på cd 40 nu.. inget plus. Ingen mens. Jag orkar inte!
Jaha... Ljuuuuust rosa på pappret, sedan lite brunt nu inget. Kollar jag på en av mina appar så kan det om jag har helt sjukt massa tur, vara en nid. Annars är jag rätt nöjd med att mensen kommer igång. Dvs så blir min cykel inte sjuk lång denna månad.
Tant röd här med buller och brak... Hoppas att vi inte ses i februari tråden!