Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BIM januari 2016

Ange89 skrev 2016-01-01 15:08:58 följande:

Hej!

Hoppas jag kan hoppa in här även fast jag inte har bim föränn ca 30/1.

Jag och min man har nu försökt ett par månader efter att vi äntligen bestämt för att skaffa barn.

Förra månaden trodde jag verkligen att vi prickat in rätt då jag testade ägglossningstest som visade positivt den 16/12 och den 17/12 så vi höll ju igång några dagar både före och efter. Men sen fick jag bruna blödningar den 25/12 som har hållt i sig ända till idag då mensen kom :(

Så jag hoppas på ett bättre år nu med ett pluss i slutet av månaden.

Någon som provat fertilitetsglidmedel?

Ska bli kul att följa er alla och hoppas vi kan peppa varann och hålla modet öppe :)

La till dig till listan.
  • sebbejonte
    nepe skrev 2016-01-01 16:23:29 följande:

åh jag känner med dig. Ge inte upp än! Och kommer mensen så tänk att det är en dag närmre nästa ägglossning, så försöker jag tänka.. Styrkekram

Tack
  • sebbejonte
    frestelsen skrev 2016-01-01 16:38:22 följande:

Men ägget har på.sig till äl+10 att fästa:) så ropa inte hej ännu :)

Hoppas verkligen det bara var för tidigt
  • sebbejonte
    mininiss skrev 2016-01-01 16:42:21 följande:

Hej! Jag hoppar i här om de är okej fick ett svagt plus på två tester men visade sen att ja har haft en tidigt mf efter buksmärtor va på akuten där dom bekräftade det :( min nästa Bim är 13 januari

La till dig på listan
  • sebbejonte
    Bananen92 skrev 2016-01-01 19:03:23 följande:

Nej du ska inte tappa hoppet nu! Som du själv säger så är det lite tidigt att testa, prova igen om några dagar eller helst på BIM :) Jag själv har varit såååå sugen på att testa i flera dagar, men tvingat mig att vänta då jag liksom dig vet att jag blir så besviken när det är blankt. I morgon bitti blir det att jag testar första gången denna månad, på BIM -1. Tillåt dig att vara lite nedstämt, alla känslor är känslor. Men tappa hoppet ska du absolut inte göra! :) Kram på dig!  

Tack vad gullig du är! Blev lite gladare nu.

Ska vänta till onsdag morgon om inte mensen kommit då!!
  • sebbejonte

Hur går det för er som passerat BIM?

BIM-lista Januari

1/1 Kstadtjej87 4:e försöket, första barnet

Kissekatten2014 5:e försöket

Pärlsnäcka första barnet

Lizzie09 första barnet

Sajocawa 2:a försöket efter MA, andra barnet

• sebbejonte
    Kstadtjej87 skrev 2016-01-03 16:44:56 följande:

Ingen mens än här : ) kände för två dagar sen att mensen va på gång. Har alltid öma bröst dagarna innan men nu har allt släppt. Se om mensen dycker upp ikväll eller imorgon. Testade negativt på test idag. Brukar aldrig va sen anners så hoppas lite fortfarande.

hur går de själv Sebbejonte?

Spännande :) håller tummarna.

Jag fick ju negativt på äl+9 men har inte testat sen dess. Idag vaknade jag med ömma bröst?!?!??

Har lite värk i magen också sen två dagar tillbaka. Jag är sugen på att testa ikväll.

Bim på onsdag.
  • sebbejonte
    Kstadtjej87 skrev 2016-01-03 17:04:56 följande:

Såklart kom min mens nu, typiskt!

Nytt bim 30/1 :) 5e försöket.

Men nej!!!!! :(

Lägger in ditt nya datum om än lite surt!
  • sebbejonte
    Anonym (amanda) skrev 2016-01-03 17:40:12 följande:

min mens kom idag på beräknad dag:) så du kan stryka mig från bim 3/1 och lägga till mig 29/1 istället!

lycka till tjejer så kommer jag tillbaka om ca 2 veckor!! hoppas på många plus:)

Trist med mensen :(

Har flyttat dig
  • sebbejonte
    pärlsnäcka skrev 2016-01-03 18:36:47 följande:

Min mens är snart över så du kan skriva bim 31/1 Tack :)

Okej fixar
Svar på tråden BIM januari 2016